اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور/

قهرمانی تیراندازان با کمان قزوینی در رشته کامپوند

در جریان رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور، ورزشکاران قزوینی در بخش کامپوند بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند.

قهرمانی تیراندازان با کمان قزوینی در رشته کامپوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مسابقات که با عنوان جام رصد با حضور تیراندازان 15 استان کشور به مدت سه روز در دو بخش ریکرو و کامپوند برگزار شد، در نهایت تیم تیراندازی با کمان استان در بخش کامپوند این رقابت‌ها موفق شد عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

در این رقابت‌ها که در مسافت 50 متر برگزار شد، تیم تیراندازی با کمان استان قزوین با ترکیب جبرئیل عبادی، موسی رحمانی، یاسر عمویی و افسانه شفیعی توانست عنوان ارزشمند قهرمانی را به دست آورد.

اما مسابقات جام رمضان هم که با حضور 16 ورزشکار از شهرهای مختلف استان در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شده بود، در نهایت با شناخت و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این مسابقات که در دو بخش ریکرو و کامپوند و در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار شد، در رشته تیر و کمان ریکرو بزرگسالان امیرحسین شیخ حسنی از آبیک عنوان قهرمانی را به دست آورد، مهرداد شیرازی از قزوین بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و علی نادری از بویین زهرا موفق شد عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

اما عنوان قهرمانی رشته کامپوند رده سنی بزرگسالان را اسماعیل عبادی ورزشکار آبیکی از آن خود کرد و بالاتر از دیگر رقیبان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

جبرئیل عبادی دیگر ورزشکار تیراندازی با کمان آبیکی نیز موفق شد عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و یاسر عمویی ورزشکار تاکستانی هم در این دوره از مسابقات بر سکوی سومی ایستاد.

در مسابقات انتخابی رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات نیز سجاد مجیدی از بویین زهرا عنوان قهرمانی را کسب کرد و پارسا لطیفیان ورزشکار قزوینی نیز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

اما تیم تیراندازی با کمان استان قزوین خود را آماده می‌کند تا در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کند، گرچه مسئولان این هیئت ورزشی همواره در سال‌های اخیر از مشکلات شدید مالی و نبود سالن مناسب و استاندارد برای تمرینات آماده سازی ورزشکاران تیراندازی با کمان استان گلایه داشته‌اند، اما نباید این نکته را فراموش کرد که حضور در مسابقات سطح بالایی همچون لیگ برتر نباید به این سادگی‌ها از یاد مسئولان این هیئت ورزشی برود.

انتهای پیام/77004/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول