اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 250 تیرانداز در تیم‌های تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر حدود 250 تیرانداز در شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان، بردسکن و کلات در حال فعالیت هستند.

فعالیت 250 تیرانداز در تیم‌های تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خسرو دنیوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه‌ هماهنگی کمیته‌های مختلف هیئت تیراندازی با کمان استان، اظهار داشت: در این جلسه ضمن بررسی فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های آتی هیئت مقرر شد رقابت‌های استانی در رده‌های سنی مختلف به صورت ماهیانه و منظم از مهر ماه امسال برگزار شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی به لزوم انسجام تیم‌های تیراندازی با کمان استان برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری تأکید کرد.

وی افزود: در حال حاضر حدود 250 تیرانداز در شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان، بردسکن و کلات در حال فعالیت  هستند که با برگزاری مسابقات استانی افراد مستعد برای حضور در تیم‌های استانی شناسایی می‌شوند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی این منطقه با حضور تیم‌های سمنان، مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به صورت هر سه ماه یکبار در حال انجام ست.

وی تاکید کرد: درصدد هستیم رقابت‌های تیراندازی با کمان جام رمضان را نیز در این ماه مبارک برگزار کنیم که زمان دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/70004/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول