اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول شهریور ماه صورت می‌گیرد

رقابت 2 تیم قمی برای صعود به لیگ دسته اول تیراندازی کشور

دو تیم به نمایندگی از استان قم امسال برای کسب جواز صعود به مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت می‌کنند.

رقابت 2 تیم قمی برای صعود به لیگ دسته اول تیراندازی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با برنامه‌ریزی انجام گرفته توسط سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان قرار است فصل جدید پیکارهای لیگ تیراندازی مردان و بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز اول شهریور ماه آغاز شود.

این در حالی است که پیکارهای لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در قالب دسته‌های برتر، اول و دوم به انجام می‌رسد و نمایندگان تیراندازی قم در لیگ دسته دوم این رقابت‌ها در تلاش برای راهیابی به لیگ دسته اول با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

امسال شش تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند و رقابت‌های خود را در مدت پنج هفته و هر هفته به میزبانی یک تیم برگزار می‌کنند تا از جمع آنها دو تیم جواز صعود به لیگ دسته اول تیراندازی کشور را کسب کند.

بر همین اساس تیم‌های هیئت تیراندازی و باشگاه مقاومت نمایندگان تیراندازی قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور هستند و بعد از سقوط تیم هیئت قم به لیگ دسته دوم در پایان رقابت‌های سال 91، برای بازگشت به لیگ دسته اول به مصاف حریفان می‌روند.

سال گذشته پایان پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور برای نماینده استان قم نتایج و کارنامه خوبی به دنبال نداشت و سرانجام این تیم به مسابقات لیگ دسته دوم تیراندازی کشور سقوط کرد.

تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم در لیگ فصل گذشته بدون برخورداری از حامی مالی مناسب و تنها با اتکاء به بودجه اندک موجود در این هیئت راهی رقابت با تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور شد اما نه تنها راهی به لیگ برتر پیدا نکرد بلکه راه سقوط به دسته پایین‌تر را پیش گرفت.

این در شرایطی است که پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تیم‌های حاضر در این مسابقات در تلاش برای کسب جواز صعود به دسته بالاتر با امکانات و شرایط مالی مناسبی گام به رقابت با حریفان خود گذاشته بودند.

با این حال تیم مردان هیئت تیراندازی قم در آغاز راه شروع خوبی داشت و نتایج نسبتا امیدوار کننده‌ای برابر حریفان کسب کرد اما در ادامه راه کمبود امکانات و بیشتر از آن آسیب رساندن مشکلات مالی به بدنه تیم موجب شد تا نماینده قم نتواند عملکرد خوبی در ادامه لیگ داشته باشد.

به همین دلیل رفته رفته و هر هفته که از رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور سپری شد نتایج تیم مردان هیئت تیراندازی قم نسبت به هفته قبل از آن ضعیف‌تر بود و این موضوع سرانجام رای به سقوط این تیم به لیگ دسته دوم تیراندازی باشگاه‌های کشور داد.

حتی مشکلات مالی مانع از این شد که تیراندازان قم در مسابقات این فصل میزبان رقبای خود باشند و به همین دلیل در هفته‌ای که آنها باید از تیم‌های دسته اولی پذیرایی می‌کردند محدودیت‌های مالی موجب شد تا این تیم در مجموعه ورزشی آزادی تهران پذیرای حریفان باشد.

به هر حال نتایج در هفته‌ای که حتی قم عنوان میزبان را یدک می‌کشید به شکلی بود که این تیم نتوانست در مجموع موقعیت خود را در جدول رده بندی مسابقات این فصل لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور حفظ کند و سرانجام راهی لیگ دسته پایین‌تر شد و از فصل آینده باید بار دیگر در مسابقات لیگ دسته دوم با حریفان خود مسابقه بدهد.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول