اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی قم خبر داد

برگزاری رقابت‌های تیراندازی جام رمضان در قم

رئیس هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری پیکارهای تیراندازی قهرمانی جام رمضان در شهر مقدس قم خبر داد.

برگزاری رقابت‌های تیراندازی جام رمضان در قم

حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: رقابت‌های استانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت تیراندازی به شمار می‌رود تا استعدادهای این رشته ورزشی را شناسایی کنیم و توان و آمادگی تیراندازان قم را به خوبی محک بزنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور هیئت تیراندازی استان قم در نظر دارد به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر یک‌ دوره مسابقات تیراندازی را با حضور چهره‌های مطرح تیراندازی قم برگزار ‌کند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به شرایط و قوانین مسابقات جام رمضان تیراندازی قم اضافه کرد: مسابقات در سطح حرفه‌ای برگزار خواهد شد و شیوه برگزاری رقابت‌ها در قالب تیم بوده و هر تیم شامل دو تیرانداز تفنگ و دو تیرانداز تپانچه است.

وی با بیان اینکه هر تیم باید یک نفر را به عنوان سرپرست معرفی کند، یادآور شد: قوانین و شرایط برگزاری مسابقه در جلسه فنی که با حضور سرپرستان برگزار می‌شود توضیح داده خواهد شد تا به نفرات شرکت کننده در هر تیم ارائه شود.

مهره‌ساز با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقه بعد از جلسه با سرپرستان تیم‌ها مشخص و اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این دوره از مسابقات به صورت تیمی آزاد است.

وی در ادامه با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام شرکت در این دوره از پیکارهای تیراندازی قهرمانی جام رمضان استان قم تا روز دوازدهم مردادماه است‌، تصریح کرد:‌ مکان ثبت‌نام برای شرکت کنندگان باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین واقع در فلکه میثم است.

مهره‌ساز با بیان اینکه کمیته مسابقات هیئت تیراندازی استان قم این رقابت‌ها را برگزار می‌کند، یادآور شد: تمام علاقمندان به تیراندازی برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به دفتر هیئت همچنین می‌توانند با شماره تلفن هیئت یعنی 32900095 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: امسال در لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور حضور داریم و قصد ما حضور پرقدرت در این رقابت‌ها و کسب جواز صعود به پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور است بنابراین باید مسابقات استانی منظمی داشته باشیم تا آماده‌ترین‌ها را از دل این رقابت‌ها برای حضور موفق در لیگ باشگاه‌های کشور شناسایی کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی کشورمان رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور از شهریورماه امسال آغاز می‌شود و به مدت سه ماه با شرکت شش تیم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول