اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سقز:

نقدهایی به وضع موجود داریم /‌ با کار کارشناسی کاستی‌های شهر را برطرف می‌کنیم‌

یک عضو شورای شهر سقز با بیان اینکه نقدهایی به وضع موجود داریم، گفت: تلاش کردیم با مطالعه قبلی و کار کارشناسی نسبت به اطلاع از کاستی‌های شهر اقدام کنیم.

نقدهایی به وضع موجود داریم /‌ با کار کارشناسی کاستی‌های شهر را برطرف می‌کنیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، افشین عزیزی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای شهر سقز با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان اظهار کرد: اگر وضع این شهر را مناسب می‌دیدیم در انتخابات حضور پیدا نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه نقدهایی به وضع موجود داریم، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با مطالعه قبلی و کار کارشناسی نسبت به اطلاع از کاستی‌های شهر اقدام کنیم.

منتخب دوره چهارم شورای اسلامی سقز با تأکید بر اینکه مجموعه شهرداری این شهر موفق عمل کرده است، گفت: اما عرضه اوراق مشارکت، با وجود تدبیر مناسب در آغاز راه در ادامه با چالش‌هایی مواجه شده است.

عزیزی با بیان اینکه مشکلات این موضوع، برنامه‌ریزی بهتر را طلب می‌کند خاطرنشان کرد: شهرداری سقز در دو دوره حضور خود در نمایشگاه مدیریت شهری، می‌توانست دستاوردهای بهتری برای شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه شایسته بود شوراها و نقش و جایگاه آنها در این نمایشگاه بیشتر شناسانده شود، اظهار کرد: در سال‌های 89 و 90 در ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت عمرانی استان، این شهر رتبه نازل هشتم را در کردستان در اختیار داشت، حال آنکه در همان سال با عناوین مختلف، ادعا شد رتبه نخست کشور را تصاحب کرده است.

عضو دوره جدید شورای شهر سقز خاطرنشان کرد: ارزیابی صورت گرفته در این نمایشگاه‌ها و تقدیرنامه‌های احتمالی که داده می‌شود، دلیلی برای انتخاب یک شهر و یا شهردار آن به عنوان شهر یا شخص نمونه نیست.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای شورای شهر سقز، پاسخگوی عملکرد خود خواهند بود، تصریح کرد: نهایت هدف ما خدمت به شهروندانی است که ما را انتخاب کرده‌اند.

در ادامه این جلسه یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سقز با تأکید بر اینکه ما به دلیل دغدغه‌های به حق مردم در انتخابات حاضر شدیم، گفت: گام نخست در عرضه اوراق مشارکت به شکلی مناسب انجام شد، اما آینده آن با نگرانی همراه است.

اسماعیل طیفوری با بیان اینکه نوع درآمدزایی در این طرح روشن نیست، خاطرنشان کرد: اوراق مشارکت را نباید تنها به عنوان نقطه مثبت در نظر گرفت و باید کاستی‌های آن را هم دید.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع شورای جدید کارها و اقدامات مثبت شورای شهر گذشته سقز را ادامه خواهد داد تا جایی که بتواند بهترین خدمات را به شهورندان و ولی‌نعمتان خود یعنی مردم ارائه کند.

هیوا نعمانی از منتخبین مردم سقز در چهارمین دوره شورای این شهر با اشاره طرح ایجاد فرودگاه و کارخانه سیمان در سقز خواستار پاسخگویی شفاف به منظور تعیین رقم دقیق سرمایه‌گذاری موجود در آن شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان نیز در پاسخ به وی گفت: بخشی از بودجه ساخت کارخانه سیمان از محل فروش اوراق مشارکت، بخش دیگری از طریق کمک وزارت مسکن و شهرسازی و بخش سوم آن نیز با تأمین اعتبار جهشی توسط استانداری انجام خواهد شد.

چنور رحیم‌زاده از اعضای شورای شهر سقز نیز در این جلسه بر ضرورت توجه جدی شورا به مسائل اجتماعی تأکید کرد و گفت: سقز از این نظر شایسته کار بیشتر است.

انتهای پیام/79012/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول