به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، کاوه حدادپور عنوان کرد: اجرای این طرح نقش بسزایی در ارتقای ساختار اداری سازمان دارد، ضمن آنکه موجب ایجاد انسجام در مباحث مدیریتی میشود که این مهم از فاکتورهای موفقیت و پیشرفت در امر خدمات رسانی است.
وی با ارزیابی مثبت از نحوه فعالیت و خدماترسانی سازمان تاکسیرانی کرج، این مهم را ناشی از مدیریت موفق دانست و عنوان کرد: برای خدماترسانی شایسته و مطلوب نیازمند مدیریت مطلوب و بهینه هستیم که این امر در سازمان تاکسیرانی به نحو موثری اجرایی شده است.
این مسئول با بیان اینکه، ارتقای کیفی و افزایش سطح خدماترسانی در سازمانهای مردمی از جمله سازمانهای حمل و نقل عمومی، امری بسیار ضروری است، عنوان کرد: تحقق این مهم علاوه بر مدیریت و برنامهریزی نیازمند اجرای طرحهای کارآمدی است که، طرح ساماندهی و جمعآوری اطلاعات ناوگان تاکسیرانی کرج نمونهای از آن است.
حدادپور در ادامه از رانندگان تاکسی به عنوان قشری زحمتکش و فعال یاد کرد و افزود: حضور این قشر برای جامعه با توجه به نوع خدمترسانی، بسیار حیاتی و ضروری است.
وی درباره مزایا و کاربردهای طرح ساماندهی و جمعآوری اطلاعات ناوگان تاکسیرانی کرج، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح علاوه بر افزایش سطح خدمترسانی به شهروندان، در خدمترسانی به تاکسیداران نیز موثر است.
*تغییر آرم سازمان تاکسیرانی اقدامی مثبت بوده است
معاون استاندار در ادامه با اشاره به تغییر آرم سازمان تاکسیرانی گفت: تغییر آرم سازمان نیز از جمله اقداماتی موثر این سازمان است که با اهتمام مدیرعامل این مجموعه محقق شد.
حدادپور با بیان اینکه، تغییر آرم سازمان تاکسیرانی با توجه به اینکه، کرج مرکز استان البرز است امری ضروری بود، عنوان کرد: با توجه به این امر سازمان تاکسیرانی نیازمند طراحی آرمی با نشانی مفهومی و سنبلیک که گویای اهمیت کلانشهر کرج باشد، بود که این امر نیز با تدبیر و مدیریت سازمان ممکن شد.
انتهای پیام/2302/ی/ف4004