اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

توزیع 10 تن برنج بین مددجویان کهگیلویه

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از توزیع 10 تن برنج بین ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خبر داد.

توزیع 10 تن برنج بین مددجویان کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از توزیع 10 تن برنج بین ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: کمک به اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برنامه‌های منظم و منسجمی در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد که مهم‌ترین آن سرکشی از ایتام و نیازمندان در اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

 

رحیمی‌نیا عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته از روز پانزدهم ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان روزانه از چند خانوار با حضور مسئولان و خیرین سرکشی، مشکلات و نیازمندی‌های آنان بررسی و تا حدودی مرتفع خواهد شد.

وی گفت: در همین راستا بیش از 4 تن ماکارونی و 10تن برنج به صورت بسته‌بندی شده، بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شده است.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: پهن کردن سفره افطاری به صورت غذای گرم با حضور ایتام و نیازمندان در کنار مسئولان و خیرین یکی دیگر از اقدامات این نهاد در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی از همه خیرین و متمکنین که در این ماه رحمت با کمک به همنوعان و نیازمندان و ایتام، یاری‌گر این نهاد مقدس هستند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول