به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود عباسزاده مشگینی ظهر امروز در نشست کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمانهای اداری استان اظهار داشت: برخی از ادارات و دوایر دولتی در استان ایلام دارای فضاهای اداری مازادی هستند که باید شناسایی شوند.
وی ادامه داد: در مقابل برخی از ادارات نیز نیازمند فضاهای جدید و بیشتری بوده تا بتوانند به امورات مردم رسیدگی کنند.
این مسئول با بیان اینکه نگهداری از فضاهای غیرقابل استفاده ادارات زیاد از حد معمول است، اضافه کرد: افزون بر این استهلاک این مکانها نیز زیاد بوده که باید در این راستا تلاش شود.
عباسزادهمشگینی تصریح کرد: پس از شناسایی، فضاهای موجود ادارات دولتی باید به دستگاههای تعلق گیرد که نیاز مبرم به فضا و مکان دارند.
استاندار ایلام اذعان داشت: استانداردسازی فضاها و مکانهای اداری نقش قابل توجهی در کاهش استهلاک و هزینههای نگهداری املاک اداری دارد که باید به این مقوله عنایت شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز محدودیتهایی در ساخت و ساز، خرید و اجاره امکان اداری در استان وجود دارد که میتوان با استفاده از اماکن مازاد نسبت به تأمین فضاهای ادارات درخواستکننده اقدام کرد.
این مسئول در پایان اضافه کرد: دستگاههایی که فضای اداری مازاد دارند باید آن فضا را در اختیار آنهایی که نیاز به این مکانها و فضاها دارند، قرار دهند.
انتهای پیام/2246/ذ20/ض1002