اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

اجرای طرح همیان مولا در چرام

رئیس کمیته امداد چرام از توزیع 500 کیسه همیان مولا در بین خانواده‌ها در این شهرستان به منظور جمع‌آوری اقلام غذایی مورد نیاز برای کمک به نیازمندان خبر داد.

اجرای طرح همیان مولا در چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از توزیع 500 کیسه همیان مولا در بین خانواده‌ها در این شهرستان به منظور جمع‌آوری اقلام غذایی مورد نیاز برای کمک به نیازمندان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: همزمان با هفته اکرام و با هدف گسترش فرهنگ انفاق و احسان در بین مردم و به منظور مشارکت تمام خانواده‌ها در امر کمک به نیازمندان، طرح همیان مولا در شهرستان چرام اجرا شد.

وی تصریح کرد: این طرح از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است و در راستای اجرای آن، کیسه‌های مخصوص در درب منازل جهت جمع‌آوری اقلام غذایی مورد نیاز برای نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مظاهری افزود: برای مشارکت در این طرح معنوی هر خانواده می‌تواند با توجه به توان مالی خود اقلامی چون برنج، روغن، حبوبات، چای، قند و شکر را همراه کیسه همیان مولا به کمیته امداد تحویل دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام با بیان اینکه این طرح با همکاری نیروهای بسیجی به مرحله اجرا درآمد، تصریح کرد: کمیته امداد بعد از جمع‌آوری کیسه‌های همیان مولا اقلام آن را بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت توزیع می‌کند.

وی طرح همیان مولا را برگرفته از سیره عملی حضرت علی (ع) عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) در کمک به فقرا و نیازمندان و احیا ارزش‌های اسلامی و انسانی و مشارکت هرچه بیشتر مردم در یاری رساندن به نیازمندان است.

انتهای پیام/82002/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول