اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

دستگیری 2 نفر توزیع کننده مواد مخدر در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دو نفر تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و کشف بالغ بر 11 کیلوگرم تریاک از این دو نفر خبر داد.

دستگیری 2 نفر توزیع کننده مواد مخدر در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم شعبانی ظهر امروز در جلسه انتظامی استان گزارشی از فعالیت پلیس این شهرستان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط دو نفر در بخش خشکبیجار شهرستان رشت، ماموران انتظامی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی رشت اعزام گروه‌های عملیاتی پلیس برای انجام تحقیقات نامحسوس را از اقدام‌های پلیس در راستای کشف موضوع مذکور عنوان کرد و گفت: پس از اطمینان از موضوع فعالیت دو نفر مجرم، از مقام قضایی دستور بازرسی از منزل این متهمان را اخذ کردیم.

وی اذعان کرد: ماموران انتظامی بخش خشکبیجار رشت در بازرسی از منزل متهمان موفق به کشف 11 کیلو و 447 گرم ماده مخدر از نوع تریاک شده و آنها را دستگیر کردند.

شعبانی، با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم شهرستان رشت خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ا‌نتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول