اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس قائمشهر در گفت‌وگو با فارس:

دو مشکل بزرگ ‌بوکسورهای مازندرانی/ ‌شاید در المپیک بعدی حضور داشته باشیم

رئیس هیت بوکس قائمشهر گفت: ‌ با برنامه‌ریزی که با مربیان و کارشناسان این رشته انجام داده‌ایم سعی‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم برای المپیک بعد مازندران بیشترین سهمیه را در این رشته داشته باشد و این قول را می‌دهم.

دو مشکل بزرگ ‌بوکسورهای مازندرانی/ ‌شاید در المپیک بعدی حضور داشته باشیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر،‌حل مشکلات معیشتی ورزشکاران بوکسور در قائمشهر، نداشتن حامی مالی در این رشته ورزشی، پخش مسابقات بوکس از سیما، کسب مدال رنگارنگ در مسابقات استانی، تلاش برای کسب سهمیه اول در المپیک، توجه به پیشکسوتان بوکس و شناسایی استعدادهای بوکس در قائمشهر از مواردی بود که رئیس هیئت بوکس قائمشهر در گفت‌وگو با فارس به آن اشاره کرد.

پرویز نصیری رئیس هیئت بوکس قائمشهر در گفت‌وگوی ‌اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر  به سئوالات خبرنگار فارس درباره این رشته ورزشی پاسخ گفت

*فارس: بوکس در قائمشهر چه وضعیتی دارد؟

نصیری: هیئت بوکس شهرستان قائمشهر  روند روبه رشدی را پیش رو دارد و از زمانی که بنده مسئولیت این رشته را برعهده گرفتم  سعی‌ام بر این بوده تا بتوانم مشکل معیشتی این عزیزان را حل کنم این نخستین گامم بود.

*فارس: کمی بیشتر در این مورد توضیح می‌دهید؟

نصیری: پس از تحقیقی که ‌از مشکلات بوکسورها داشتیم به این نتیجه رسیدیم که دو مشکل بزرگ را این رشته بدوش می‌کشد یکی مشکل معیشتی و دیگری نداشتن حامی مالی در این رشته بود.

نخستین کاری که انجام دادم با تشکیل صندوقی سعی کردیم تا نسبت به رفع مشکل بیمه این ورزشکاران برنامه‌ریزی شود.

*فارس: شما چند بار درخواست پخش مسابقات را از طریق رسانه‌ها داشتید آیا این کار عملی شد؟

نصیری: بله همانطور که عنوان کردم چندین بار درخواست پخش مسابقات بوکس را کردیم ولی به علت معذوریت این کار عملی نشد بنده از این فرصت استفاده می‌کنم و دوباره عنوان می‌کنم که اگر مسابقات بوکس همانند دیگر رشته‌ها پخش شود این قول را می‌دهیم که بخشی از مشکلات مادی این رشته را از طریق اسپانسر حل کنیم.

*فارس: موفقیت‌های بوکس قائمشهر چه بود؟

نصیری: در 30 و 31 شهریور مسابقات قهرمانی استان را در بخش جوانان پیش رو داریم و همین‌طور در نوجوانان توانستیم  با دو مدال طلای آقایان مجدالدین هاشمی و فرزاد ابراهیمی و همچنین برنز  آقای مصطفی موذن سوم به مقام سومی این رقابت‌ها نائل آییم.

*فارس: آیا سهمیه‌ایی از مازندران برای المپیک بعدی داریم؟

نصیری: سئوال بسیار جالبی بود بنده به این معتقدم که هیچ وقت کار انفرادی در یک مجموعه به جایی نخواهد رسید، با برنامه‌ریزی که با مربیان و کارشناسان این رشته انجام داده‌ایم سعی‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم برای المپیک بعد مازندران بیشترین سهمیه را در این رشته داشته باشد و این قول را می‌دهم که قائمشهر سهمیه اول را کسب کند.

*فارس: جایگاه پیشکسوتان در این رشته ورزشی چگونه است؟

نصیری: پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش هستند و در این رشته نیز در هیئت رئیسه و کمیته‌های مختلف از تجربه‌های پیشکسوتان استفاده می‌شود.

*فارس: در مور استعدادیابی چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

 نصیری: در بحث استعدادیابی با توجه به اینکه فصل تابستان را پشت سر می‌گذاریم علاقه‌مندان زیادی همه روزه به خانه بوکس قائمشهر مراجعه می‌کنند که با در نظر گرفتن یک سری از شرایط و آیتم‌هایی که مربیان در نظر دارند این افراد را انتخاب می‌کنند.

--------------------------------

گفت‌وگو: سیدسعید کاظمی

---------------------------------

انتهای پیام/2296/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول