اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس گرگان:

«حسینی» قابلیت خود را در مسابقات جهانی بوکس اثبات می‎کند

رئیس هیئت بوکس شهرستان گرگان ابراز امیدواری کرد که قابلیت «سیدسعید حسینی» بوکسور گلستانی در مسابقات قهرمانی بوکس در رده بزرگسالان جهان به اثبات برسد.

«حسینی» قابلیت خود را در مسابقات جهانی بوکس اثبات می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن شاهینی شامگاه یکشنبه در سومین جلسه هیئت بوکس شهرستان گرگان در سال 1392 ضمن گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: این بوکسور گلستانی خود برای به دست آوردن مقام برتر در مسابقات جهانی بوکس خود را آماده کرده است.

وی با بیان اینکه بازی تدارکاتی تیم‎های بوکس گرگان و کشور ترکمنستان در راستای تقویت و ایجاد آمادگی تیم‎ها برگزار می‎شود، اذعان کرد: پیش‎بینی می‎شود برگزاری این مسابقات نتایج مثبت در پی داشته باشد. 

تشکیل کمیته فنی برای اعزام تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مسابقات قهرمانی کشور

شاهینی از تشکیل کمیته فنی برای اعزام تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: بوکسورهای گلستانی توانایی‎های لازم را برای حضور در مسابقات قهرمانی دارند و برای دستیابی به سطوح بالا و دستاوردهای بزرگ عزم خود را جزم کرده‎اند. 

حضور بوکسورهای مختلف از استان‎ها برای شرکت در اردوی تیم ملی

وی در خصوص حضور بوکسورهای مختلف از استان‎ها برای شرکت در اردوی تیم ملی اذعان داشت: سید‌سعید حسینی از استان گلستان، هومن طغانی‌، مهدی طلوتی، سالار طهماسبی، جاسم دلاوری‌ و ایمان رمضان‌پور  از استان مازندران، میثم رضائیان از زنجان، امیر‌حسین محمدی‌ از استان گیلان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت بوکس شهرستان گرگان تأکید کرد: سجاد محرابی‌، مجید سپهوند، رضا مرادخانی از استان لرستان، محمد مومی‌وند، احسان روزبهانی، میلاد روشن‌زاده از استان تهران، ایمان طیبی از استان فارس، سیاوش امیدی از استان خوزستان، کامیاب مرادی، سجاد نجفی و علی مظاهری از استان کرمانشاه، احسان سپهوندی از قزوین، آرمین امجدیان از کردستان، احسان خدایاری از قم، هادی ماکویی از آذربایجان غربی، یزدان احمدی از کرمان، مبین کهرازه از سیستان و بلوچستان، وحید خدری از چهارمحال و بختیاری و سید‌راغب آل‌بوشو از کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم ملی راه یافتند.

سومین جلسه هیئت بوکس شهرستان گرگان در سال جاری با حضور هیئت رئیسه، مربیان و قهرمانان بوکسور شهرستان گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول