اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال پیام صنعت:

تکلیف رحمان رضایی در پیام صنعت به‌زودی مشخص می‌شود

مدیرعامل تیم فوتبال پیام صنعت آمل گفت: تکلیف رحمان رضایی که به عنوان سرمربی این تیم با مسئولان به توافق رسیده بود در روزهای آینده مشخص می‌شود.

تکلیف رحمان رضایی در پیام صنعت به‌زودی مشخص می‌شود

عیسی افشنگ شامگاه امروز پس از عدم حضور رحمان رضایی سرمربی جدید تیم فوتبال پیام صنعت سر تمرینات این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: هفته گذشته پس از بررسی کارنامه ورزشی تعداد زیادی از مربیان فوتبال کشورمان بر سر همکاری رحمان رضایی و ابراهیم تقی‌پور با اعضای هیئت مدیره به توافق رسیدیم.

وی با اعلام اینکه این دو مربی شمالی کشورمان نیز با صحبت‌های مسئولان این تیم رضایت خود را اعلام داشتند، گفت: توافقات اولیه برای حضور این دو مربی برای ادامه فعالیت‌های پیام صنعت در لیگ دسته دو فوتبال کشورمان حاصل شد و حتی او در یکی از جلسات تمرین این تیم حاصل شد.

افشنگ با اعلام اینکه به یک باره رضایی از پذیرفتن مربیگری این تیم فوتبال سر باز زد، تصریح کرد: طی چند روز آینده تکلیف او و دستیارش در کادرفنی تیم پیام صنعت آمل مشخص می‌شود.

انتهای پیام/86012/ک10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول