اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در قم گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته در چهارمین دوره خود با حضور جمعی از مسئولان انتظامی و امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم گشایش یافت.

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در قم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو شب گذشته با حضور علیرضا ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم و احمد صادقی معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم افتتاح شد.

سیدکرم‌الله حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم نیز در این مراسم حضور یافت و همراه با معاون اجتماعی نیروی انتظامی و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از غرفه‌های گوناگون این نمایشگاه بازدید کردند.

مجتبی علیشاهی مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو در این مراسم بیان داشت: چهارمین نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته دارای 30 غرفه است که بیشتر غرفه‌های موجود در نمایشگاه به شرکت‌های بومی استان اختصاص یافته است.

وی به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: در تلاش هستیم تا تکنولوژی روز جهان را در زمینه صنعت خودروسازی به مردم معرفی کنیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو از حضور شرکت‌های معتبر در صنعت خودرو در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر شرکت‌های معتبر در صنعت خودرو و تولید قطعات، غرفه‌هایی نیز برای پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و کارگاه‌های آموزشی برای افزایش فرهنگ ایمنی در نظر گرفته شده است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تا 12 مرداد ماه از ساعت 18 تا 24 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/78005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول