اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

ثبات دنیای اسلام در گرو وحدت مسلمانان است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: ثبات و آرامش دنیای اسلام در گرو وحدت، برادری، برابری و یکدلی بین مسلمانان است.

ثبات دنیای اسلام در گرو وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری در سخنانی پیش از آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: روز قدس برآیند اتحاد و انسجام بین مسلمانان است که به طور کامل نهادینه شده است.

وی افزود: مهم‌ترین ، با ثبات‌ترین و آرام‌ترین کشور در دنیای اسلام و خاورمیانه ایران اسلامی است که امیدواریم با افزایش همت مردم و مسئولان بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های مؤثرتری برداریم.

این مسئول ادامه داد: امروز مردم با تبعیت از ولایت فقیه، به نحو احسن به تکلیف خود عمل کردند که این مهم بیانگر نهادینه شدن قوانین و احکام اسلامی در جوامع اسلامی و مقابله با نظام سلطه است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک ایجاد اختلاف در دنیای اسلام و بی‌ثباتی در خاورمیانه و لابی صهیونیسم در دنیا را از اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه برشمرد و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در صدد است از شرق خاورمیانه تا غرب خاورمیانه بی‌ثباتی ایجاد کند تا دنیای اسلام نتواند احکام متعالی اسلام را در دنیا به ویژه کشورهای اسلامی پیاده کند.

اسفندیاری بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری از سال‌های گذشته در فرمایشات خود اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کردند به دلیل معنا پیدا کردن قدرت در خاورمیانه بود چراکه بدون شک خاورمیانه منبع انرژی و قدرت دنیا است.

این مسئول تصریح کرد: منطقه خاورمیانه متشکل از 15 کشور و مهد تمدن‌های بزرگ بشری است؛ این در حالی است که نقش تمدن‌ها در تاریخ، تاریخ‌سازی است و زمانی که در یک محل تاریخ ساخته شد ادامه تاریخ ساختن ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاورمیانه را مهد اسلام و خانه کعبه را قبله مسلمانان و محور وحدت و رویکرد اتحاد مسلمانان در خاورمیانه ذکر و اذعان داشت: بزرگ‌ترین و بیشترین پیامبران الهی از منطقه خاورمیانه مبعوث شده‌اند.

اسفندیاری ادامه داد: اینکه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب می‌خواهند در فلسطین و ممالک اسلامی تسلط یابند به این دلیل است که بیش از 60 درصد نفت و گاز دنیا در خاورمیانه تولید می‌شود و از نظر سرزمینی بسیار حائز اهمیت است.

وی ابراز داشت: طی تحقیقات به عمل آمده، خاورمیانه بین سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا واقع شده و فلسطین گل خاورمیانه محسوب می‌شود.

این مسئول افزود: 14 نقطه استراتژیک در دنیا وجود دارد که از این تعداد، پنج نقطه در خاورمیانه واقع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک تصریح کرد: نظام سلطه کشور نامشروع و غاصب اسرائیل را در سرزمین اشغالی بنا نهاد تا به اهداف شوم خود در خاورمیانه دست یابد که مسلمانان با اتحاد و یکدلی نخواهند گذاشت استکبار جهانی و اسرائیل به اهداف شوم خود دست یافته و توطئه‌ها و نقشه‌های خود را عملی کنند.

اسفندیاری با اشاره به 12 مرداد ماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل افزود: با تعامل و وحدت مطلوب بین مسئولان شهرستان آبیک و رهنمودهای حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان، در طول خدمت در شهرستان آبیک توانسته‌ایم در ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها و مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

انتهای پیام/77006/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول