اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به تفرقه‌افکنی بین مسلمانان زده‌اند

امام جمعه کرج گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به تفرقه‌افکنی بین مسلمانان زده‌اند.

دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به تفرقه‌افکنی بین مسلمانان زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تفرقه‌افکنی و ایجاد دشمنی در بین مسلمانان یکی از اهداف شوم دشمنان برای رسیدن به اهدافشان است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان در نظر دارد تا در بین ملت‌های مسلمان جدایی انداخته تا بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

این مسئول بیان داشت: ما باید هوشیار باشیم و در قبال این اقدام شوم دشمنان آگاهانه برخورد کنیم و این توطئه دشمنان را نیز به خوشان بازگردانیم.

کازرونی با اعلام اینکه ملت‌های مسلمان نباید اجازه دهند که رژیم جعلی صهیونیست با تفرقه‌افکنی اتحاد و همدلی ما را از بین ببرد افزود: صهیونیسم در آموزه‌های غلط خود، انسان‌های مذاهب دیگر را حیوان قلمداد می‌کند که این تفکر برای بشریت خطرناک است.

وی تأکید کرد: برای اینکه بتوانیم ریشه این رژیم جعلی را برای همیشه از بین ببریم باید تمام آزادیخواهان جهان برای نابودی این رژیم جعلی متحد و دست در دست هم دهند.

کازرونی گفت: یکی از مهمترین اهداف نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی حفظ اتحاد در بین ملت‌های مسلمان بود لذا ما هر ساله برای نشان دادن این اتحاد و همدلی و همچنین اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین این راهپیمایی را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول