اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه محمودآباد:

توقع مردم از رئیس جمهور آینده ولایتمداری است

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه مردم نگاه شان به برخورد رئیس جمهور جدید در مراسم تنفیذ است، گفت: توقع مردم از رئیس جمهور آینده ولایتمداری است.

توقع مردم از رئیس جمهور آینده ولایتمداری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سفارش امیر مومنان علی(ع) به رعایت تقوا بیان داشت: باید در همه امور خود اعم از شخصی، خانوادگی، اجتماعی و مدیریتی باید خدا را مدنظر قرار دهیم تا خود، خانواده، دیار و شهر و منطقه خود را به رشد و کمال برسانیم.

 امام جمعه محمودآباد قرار گرفتن در مسیر حق را تاکید حضرت علی (ع) به امام حسن و امام حسین (ع) و همه پیروان آن حضرت عنوان کرد و افزود: نباید با بروز مشکلات از مسیر حق و حقانیت خارج شویم بلکه همواره طرفدار حق باشیم.

 وی از دیگر سفارشات آن امام بزرگوار را سفارش به نظم در امورات، اصلاح اختلافات بین مردم، نگاه و دستگیری از ایتام، توجه به همسایه، توجه به قرآن و نماز و جهاد دانست و گفت: ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اوقات ارزشمندی بوده و هست که خداوند برای رستگاری ما قرار داده است.

 اسماعیلی در خطبه دوم نماز وحدت آفرین جمعه محمودآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: آسایش، امنیت و راحتی امروز ما به برکت جانفشانی شهدا و به برکت خون پاک آنها است و باید همه قدردان رشادت و ایثار آن عزیزان باشیم.

 خطیب جمعه محمودآباد با اشاره به تاکید امام راحل مبنی بر خواندن وصیت نامه شهدا ابراز داشت: آن مردان خداجو همه ما را سفارش به ولایت‌مداری، اقامه نماز، حفظ انقلاب و رعایت حجاب و عفاف کردند و امروز ما کجای سفره شهدا نشسته‌ایم که به این مقام و مسئولیت رسیده‌ایم.هر کسی که امروز خود را از شهدا نداند کفران نعمت کرده است.

 اسماعیلی یادآور شد: خداوند رهبری به ما عطا کرده است که در همه مسائل مرجع و رهبر به تمام معنا است و امروز بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه و به پا خواستن مردم دنیا از رهنمود‌های رهبر عزیز و فرزانه انقلاب است.

 وی بداخلاقی موجود در کشور را ناشی از فاصله گرفتن با رهبری دانست و اظهار داشت: امروز بسیاری از آنها دوباره به ولایت نزدیک شده‌اند.

 امام جمعه محمودآباد با تقدیر از تلاش‌های دولت دهم و تبریک به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: فردا مراسم تنفیذ رئیس جمهور دولت یازدهم با دستان مبارک مقام معظم رهبری انجام می‌شود و همه مردم چشم‌شان به رئیس جمهور جدید است تا چگونه با رهبری برخورد می‌کنند.

 اسماعیلی ادامه داد: ملاک مردم برای سنجش رئیس جمهور آینده ولایت‌مداری است چرا که تفاوت دولت نهم و دهم نیز در روز تنفیذ مشخص شده بود.

 وی خاطرنشان کرد: توقع مردم از رئیس جمهور جدید ادامه پیشرفت‌های مختلف کشور در مسیر رهبری است و دیگر ملت تحمل دور زدن قانون و قانون‌گریزی را ندارند.

 امام جمعه محمودآباد با گرامیداشت روز قدس عنوان داشت: اصل این تفکر از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده است که در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین تعیین شد و امروز پس از گذشت 34 سال از انقلاب با حمایت و پشتیبانی ملت ایران و مردم بیش از 80 کشور دنیا به نهادی به نام حمایت از قدس و فلسطین تبدیل شده است.

 اسماعیلی با اشاره به اینکه تاکید امام راحل در حمایت از مردم فلسطین و نامشروع بودن رژیم غاصب اسرائیل به بیداری دنیا کمک شایانی کرده است، عنوان داشت: رعب و وحشت از استکبار جهانی را شما مردم از دل آزادی‌خواهان دنیا دور کردید.

 وی به حفظ روحیه معنوی ماه مبارک رمضان در آینده تاکید کرد و گفت: با حفظ این شرایط شیطان را باز هم ناامید کنید.

 خطیب جمعه محمودآباد در پایان با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر در این شهرستان تاکید کرد: خبرنگاران محمودآباد باید با تلاش مضاعف و انعکاس بیش از پیش اخبار شهرستان سرآمد مازندران باشند.

انتهای پیام/86013/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول