اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی پیمانی دوباره با مردم فلسطین بستند

امام جمعه فردیس گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی پیمانی دوباره با مردم فلسطین بستند.

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی پیمانی دوباره با مردم فلسطین بستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی خود علاوه بر اعلام حمایت از مردم فلسطین با این ملت پیمانی دوباره بستند.

وی ادامه داد: دشمنان هر چه تلاش کنند قادر نخواهند بود که این اتحاد و همدلی را از بین ببرند.

امام جمعه فردیس کرج تأکید کرد: از آن جایی که اتحاد و همدلی ملت ایران همیشه سبب نگرانی دشمنان شده است لذا وسعت گرفتن این اتحاد و رفتن به سمت کشورهای اسلامی نیز دشمنان را دو چندان نگران کرده و آنان را سخت در تکاپو انداخته است تا برای ضربه زدن به این اتحاد دست به توطئه بزنند.

ایمانی با اشاره به اینکه دشمنان هیچ‌گاه از این اتحاد مسلمانان دلخوش نبودند بیان داشت: ملت‌های مسلمان باید با حفظ اتحاد و یکپارچگی خود و همچنین حفظ آرمان‌هایشان همچنان بر خواسته خود پافشاری کنند.

وی از حضور مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: ملت ایران هرگز مردم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش فارس، قبل از سخنرانی خطیب جمعه فردیس نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی از حضور مردم در این راهپیمایی تشکر کرد و این حضور را بیعتی با ملت فلسطین خواند.

عزیز اکبریان افزود: هر چه اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان بیشتر می‌شود دشمنان بیشتر هراسان شده لذا با توطئه‌ها در نظر دارند تا این اتحاد را از بین ببرند.

وی داشتن هوشیاری و آگاهانه برخورد کردن را مهمترین راه مقابله با دشمنان خواند و افزود: امروز ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و با حضور آگاهانه در این صحنه نیز حماسه‌‌ای بزرگ را خلق کردند.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول