اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور و در راهپیمایی روز قدس

خروش بام نفتی ایران قلب تلاویو را به لرزه درآورد

مردم بام نفتی ایران با حضور گسترده و راهپیمایی روز قدس قلب مرکز تروریسم جهانی، تلاویو را به لرزه درآوردند.

خروش بام نفتی ایران قلب تلاویو را به لرزه درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سلحشوران و ولایت‌مداران بام نفتی ایران پیش از ظهر امروز و امسال هم مانند سال‌های گذشته با حضوری باشکوه و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر مشت‌ها و فریادهای خشم و نفرت خود را بر سر غاصبان اشغالگر نخستین قبله مسلمانان خالی کردند.

در این همایش باشکوه که بر خلاف سال‌های گذشته با تغییر مسیر کامل از محل مسجد شهیدان گچساران تا محل مصلای این شهرستان تدارک دیده شده بود، اقشار مختلف مردم کودک و نوجوان، پیر و جوان، دختر و پسر و مرد و زن حضور داشتند تا اسرائیلی‌ها بدانند که ملت انقلابی و حامی مظلومان جهان ایران اسلامی به ویژه گچسارانی‌های بام نفتی ایران در هر لحظه و شرایطی برادران دینی خود را تنها نخواهند گذاشت.

با آغاز راهپیمایی حضور پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان، مسئولان، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی تصویری زیبا و غرورآفرین از خلق حماسه‌ای دیگر در عرصه سیاست را به تصویر کشاند.

حمل پرچم‌ها، دست‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت آمریکا و اسرائیل غده سرطانی خاورمیانه، شور و حال منحصر به فردی به راهپیمایی غرورآفرین امسال بام نفتی‌های ایران داده بود.

شعارهای ضد آمریکا و صهیونیسم جهانی توسط راهپیمایان گچسارانی و محکومیت حضور تعدادی از مسئولان فلسطینی در نشست به اصطلاح صلح آمریکایی‌ها نشان از هوشمندی، بصیرت و غیرت دینی گچسارانی‌ها نسبت به این اقدام سادلوحانه بود.

راهپیمایان آخرین جمعه ماه رمضان با حرکت از جلوی مسجد شهیدان گچساران با سر دادن شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل »و «مرگ بر آمریکا» حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و در ادامه با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل سازش ناپذیری مسلمانان را در برابر دشمنان تاریخی اسلام به جهانیان مخابره کردند.

صدیقه پیرانی بانونی 50 ساله گچسارانی در حالی پلاکارد کوچکی در حمایت از فلسطین در دستان خود داشت، به خبرنگار فارس گفت: مسئله امروز فلسطین تنها مربوط به این کشور نیست؛ بلکه این موضوع نگرانی و دغدغه همه مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان است.

وی افزود: حمایت‌های مادی و معنوی ایران اسلامی از فلسطین سبب تقویت جبهه مقاومت و در نهایت آزادی کامل نخستین قبله مسلمانان می‌شود.

این بانوی گچسارانی با محکوم کردن حضور چند نفر از مسئولان فلسطینی در مذاکرات دروغین صلح آمریکا ادامه داد: اینگونه اقدامات نسنجیده تلاش‌های چندین ساله مردم فلسطین را زیر سئوال می‌برد و سبب جری‌تر شدن دشمنان می‌شود.

نسرین ملک‌زاده دیگر بانوی گچسارانی در حالی که همراه فرزند کوچک خود به راهپیمایی آمده، تأکید می‌کند: در تمامی راهپیمایی‌های روز قدس شرکت کرده‌ام و تا هر زمانی که لازم باشد نیز حضور خواهم داشت.

وی ادامه داد: حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است همانگونه که مظلومیت این کشور مظلومیت اسلام را در جهان نشان می‌دهد.

ملک‌زاده برپایی راهپیمایی‌ را سبب افزایش امید فلسطین‌ها در تنها راه پیروزی که همان مقاومت است، دانست  و خاطرنشان کرد: شک نکنید پیروزی از آن فلسطین است زیرا امروز و هر روز انزجار جهانی از اسرائیل بیشتر و بیشتر می‌شود و همین نکته دودمان غاصبان صهیونیسم را بر باد می‌دهد.

مسئول ستاد هماهنگی شورای تبلیغات گچساران نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: مسجد‌الاقصی نخستین قبله مسلمانان است که امروز اسیر زیاده‌خواهی و طمع استکبار و صهیونیسم جهانی شده است.

یدالله مرادی افزود: بزرگترین ضربه و فشاری که هرساله بر پیکر رژیم غاصب اسرائیل وارد می‌شود از ناحیه برگزاری روز جهانی قدس است و شک نکنید که سرانجام روزی قدس به مسلمانان باز خواهد گشت.

رئیس راه و شهرسازی گچساران نیز که در این راهپیمایی شرکت کرده بود، به خبرنگار فارس گچساران گفت: اسرائیل غاصب دشمن تمام اسلام محسوب می‌شود که با وجود این جرثومه فساد تمام اسلام در معرض خطر قرار دارد.

فرامرز انصاری ادامه داد: اسرائیل جعلی به فرموده امام راحل غده‌ای سرطانی بوده که همه مسلمانان جهان وظیفه دارند در مقابل این سلول سرطانی جهش یافته ایستادگی کنند و تا نابودی آن از صحنه روزگار تلاش کنند.

امام جمعه موقت گچساران نیز در گفت‌و‌گو با فارس گفت: دشمنان اسلام به ویژه ایران اسلامی به این درک رسیده‌اند که اگر چه امام راحل در میان ما نیست اما اندیشه‌های ایشان از جمله برپایی روز قدس همیشه پابرجا و مستدام است.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده با تأکید بر پیروزی مظلوم بر ظالم افزود: به نظر می‌رسد که اسرائیل در سراشیبی سقوط افتاده است و تا پیروزی مظلوم بر ظالم چیزی نمانده است.

وی با تشکر از حضور پرشور مردم گچساران در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی گچساران با درک و شعور بالای سیاسی خود از تحولات جهان به ویژه جهان اسلام همیشه حامی و پشتیبان مظلومان جهان به ویژه مردم فلسطین بوده‌اند و باید بر این مردم افتخار کرد.

به گزارش فارس، در پایان این راهپیمایی روزه‌داران حمایت خود را از قطعنامه پنج ماده‌ای روز جهانی قدس با فرستادن تکبیر اعلام کردند.

انتهای پیام/82001/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول