اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

راهپیمایی روز قدس نماد ولایت مداری مردم از ولایت فقیه است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمای ی روز قدس نماد ولایت مداری مردم از ولایت فقیه است و روز قدس یک رزمایش عمومی مردم در 770 شهر و 80 کشور جهان در دفاع از مظلوم و علیه استکبار است.

راهپیمایی روز قدس نماد ولایت مداری مردم از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، محسن صرامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم خمینی‌شهر با اشاره به اینکه تمکین از ولایت‌فقیه صدر تعامل دولت آینده با مجلس است اظهار داشت: هر دولتی در خط پیروی از ولایت‌فقیه عمل و حرکت کند، به طور یقین مجلس نیز از آن دولت حمایت و تعامل و همفکری می‌کند.

وی افزود: تعامل مجلس با قوه مجریه عامل پیشرفت و توسعه کشور است و مجلس شورای اسلامی در گذشته تعامل خود را با دولت یازدهم اعلام کرده است.

این مسئول به انتخاب رئیس‌جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: هرگونه پیش‌داوری و قضاوت زودهنگام برای عملکرد دولت جدید زود است و باید مجلس با دولت جدید به نفع مردم تعامل کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم افزود: محمود احمدی‌نژاد مرد انقلابی و درجه اول نظام ما بود، وی زحمات زیادی برای انقلاب و نظام به دوش کشید و فعالیت‌های شبانه‌روزی وی باعث شد تا فاصله حاکمیت دولتی با مردم کاسته شود.

صرامی بیان داشت: در دولت‌های گذشته بین مردم و مسئولان فاصله وجود داشت، ولی در دولت‌های نهم و دهم این فاصله کاهش یافت و در سفرهای استانی هیئت دولت به شهرهای کشور این فاصله‌ها شکسته شد.

وی تصریح کرد: روش خاص و تعریف مدیریتی دکتر احمد نژاد در تاریخ جهان ثبت و ماندگار شد، به دور از انصاف است به دلیل بعضی از مشکلات و ضعف‌ها خدمات دولت‌های نهم و دهم  نادیده گرفته شود.

این مسئول افزود: دولت‌های نهم و دهم، تلاش و دوندگی زیادی برای حل مشکلات کشور و مردم کشیدند، مدیریت دولت‌های نهم و دهم نمادی از مدیریت علوی و مکتبی و مردمی بودن مدیریت دکتر احمدی‌نژاد بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص آثار و برکات روز قدس گفت: روز قدس پیام عمیق آینده گری امام راحل را به مسائل کشورهای اسلامی و تهدید اسرائیل را برعلیه  مسلمانان را نشان می‌دهد.

صرامی افزود: نگاه عمیق امام راحل به دفاع از قدس و مظلومیت مردم  فلسطین باعث شد تا روسای رژیم صهیونیستی نتوانند قدس را به عنوان پایتخت کشور خود اعلام کنند.

وی گفت: اعلام روز قدس باعث شد تا رژیم صهیونیستی پس از سال‌ها احساس پیروزی نکند، اعتقاد ما این است بخشی از مشروعیت نظام ما با انتفاضه کشور فلسطین گره خورده است و استقلال کامل نظام ما با آزادی قدس کامل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم از اعتقادات عاشورایی و از درس‌های امام حسین در قیام عاشورا است متذکر شد: ما اعتقاد داریم حضور در راهپیمایی روز قدس بخشی از زندگی معنوی و دینی  و سیاسی ماست و کشورهای غربی باید با درک اعتقادات ما قبول کنند که از زمان شکل‌گیری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دفاع از مردم فلسطین و قدس افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول