اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدن:

احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت برادران دینی واجب است

امام جمعه فریدن گفت: آحاد مردم باید نسبت به سرنوشت برادران خود احساس مسئولیت کنند.

احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت برادران دینی واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، حجت‌الاسلام حاج احمد طیبی در خطبه اول آیین عبادی سیاسی این هفته با تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس با اشاره به نام‌گذاری این روز  توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی آن را باعث همبستگی مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: امام عزیزمان روز قدس را روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت فلسطین نامیدند که بر اساس تعالیم دینی آحاد جامعه اسلامی باید نسبت به سرنوشت برادران دینی احساس مسئولیت نمایند.

وی از تلاش‌های بی‌وقفه و زحمات فرماندار شهرستان، نماینده محترم مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی در به ثمر نشستن تلاش‌ها در آوردن دستگاه تصفیه آب آشامیدنی شهرداران و روستاهای مجاور تشکر کرده و نوید وصل این تصفیه‌خانه را به شبکه آب‌داران در هفته آینده داد.

وی افزود: هم‌ اکنون با توجه به توطئه شوم استکبار جهانی در تحمیل صلح بر مردم فلسطین و قرار دادن نام حزب‌الله لبنان در لیست تروریسم  ضرورت حضور مردم بصیر و مقاوم و روزه‌دار کشور عزیزمان و همه مسلمانان لبنان در این راهپیمایی را دوچندان می‌کند.

طیبی به شروع کار دولت جدید و موضع خصمانه آمریکا در مقابل دولت جدید و افزایش تحریم‌ها  اشاره کرد و گفت: به یاری خدا این دولت با رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه خدمات‌رسانی به مردم را در پرتو عدالت دارد.

وی در خطبه اول نماز جمعه این هفته منشأ حیات جاودانه را اهل‌بیت دانست و در ادامه گفت: به واسطه اهل‌بیت دنیا و آخرت ما احیا می‌شود.

در این جلسه محمدعلی اسفنانی نماینده مردم شهرهای فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی در‌باره تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی و علل نامشروع بودن این رژیم مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/2301/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول