اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان جهرم:

حمایت از فلسطین حمایت از امنیت ایران است

امام جمعه شهرستان جهرم با بیان اینکه وجود اسرائیل در کشورهای اسلامی خلاف شرع است، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از کشور فلسطین حمایت از امنیت ایران است.

حمایت از فلسطین حمایت از امنیت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز شهر دارالمومنین اظهار داشت: روز جهانی قدس توسط احیاگر راستین اسلام، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) نامیده شده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با تدبیر بسیار عالمانه خود، سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی را از اینکه در اذهان اسلامی به فراموشی سپرده و غصب فلسطین برای مردم عادی شمرده شود نجات داده است.

امام جمعه شهرستان جهرم با بیان اینکه مردم کشورهای مسلمان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس آرمان آزادی قدس شریف را زنده نگه می‌دارند، ابراز داشت: روز قدس روزی است که تمام ملت‌های مستضعف عالم و حتی غیر مسلمان‌ها دست به دست یکدیگر می‌دهند تا ریشه استکبار، ظلم و ستم را که به دست صهیونسیت‌های غاصب رقم می‌خورد بخشکانند و حکومت عدالت، برادری و انسانیت را برای بشریت به دست آورند.

وی با بیان اینکه 65 سال است که دست‌های حیله‌گر صهیونیسم و ظلم انگلیس، آمریکا و کشورهای دیگر سعی دارند یک کشور اسلامی به نام فلسطین را در نقشه دنیا محو کرده و حکومتی غاصب را به جای آن قرار دهند، بیان کرد: ما وظیفه داریم با تمام توان از آرمان‌های فلسطین دفاع کنیم.

دژکام حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک وظیفه انسانی دانست و خاطرنشان کرد: در طول این 65 سال مردم فلسطین به کشورهای مختلف رانده شده و انواع ظلم و بهره‌کشی از آن‌ها شده است.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به مسئله فلسطین بی‌تفاوت بود، تصریح کرد: تمام مراجع به صراحت بر حمایت از این کشور تاکید کرده و برای این قضیه فتوا دارند.

خطیب نماز جمعه جهرم با بیان اینکه وجود اسرائیل در کشورهای اسلامی خلاف شرع است، گفت: طبق فرمایشات رهبری انقلاب حمایت از کشور فلسطین حمایت از امنیت ایران است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری منتخب، افزود: برای کسانی که در طول هشت سال گذشته برای مردم این کشور زحمت کشیدند دعا و از خدمات آنان تشکر می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان جهرم با گلایه از عدم پیشرفت این شهرستان گفت: جهرم باید بیش از این پیشرفت داشته باشد و توقع ما این است که نسبت به زیرساخت‌ها بیش از آن چیزی که هست توجه شود.

دژکام با بیان اینکه امیدواریم به‌زودی خبرهای خوشی را از مسئولان این شهرستان بشنویم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که این ماه  برای دولت جدید آغازی بابرکت باشد.

انتهای پیام/2448/ق30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول