اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

گنبد آهنین در برابر وحدت امت اسلام مقاومت ندارد

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تجهیزات نظامی و دفاعی اسرائیل گفت: اگر اسرائیل ده‌ها گنبد آهنین داشته‌ باشد در برابر وحدت امت اسلامی تاب مقاومت نخواهد داشت.

گنبد آهنین در برابر وحدت امت اسلام مقاومت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام خلیل نظری در جمع‌ مردم روزه‌دار شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به اهمیت و جایگاه قدس و فلسطین در جهان اسلام گفت: فلسطین مرکز ثقل جهان اسلام و قبله اول مسلمانان است.

وی افزود: سال‌هاست ایادی استکباری جهان دست به دست‌ هم داده‌اند تا با اشغال این سرزمین مقدس به اسلام و مسلمین ضربه‌ای کاری وارد سازند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دشمنی دیرینه یهودیان و مسیحیان با یکدیگر گفت: آنچه عملکرد غرب را در مورد فلسطین زیر سئوال می‌برد تنها حمایت مالی از اسرائیل نیست بلکه تبدیل دشمنی چندهزار ساله یهودیان و مسیحیانی است که تا دیروز با هم سر جنگ داشته و به قتل و غارت یکدیگر می‌پرداختند و امروز با اتحاد با هم می‌خواهند ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را از سرزمین آباء و اجدادی خود بیرون کنند.

حجت‌الاسلام نظری افزود: در جنگ‌های متعدد یهودیان و مسیحیان، قتل عام‌هایی اتفاق افتاد که نابخشودنی است.

وی تصریح کرد: امروزه بسیاری از روشنفکران جهان کمک‌های مالی ملت مسلمان ایران را به ملت فلسطین نادرست می‌دانند درصورتی که می‌بینند غربیان دست به دست‌هم داده‌اند تا اسلام و مسلمین را نابود سازند، این یک تفکر غلط است.

حجت‌الاسلام نظری در ادامه با اشاره به نشریات و روزنامه‌ها گفت: در سال 1840 میلادی روزنامه تایمز نوشت «پیشنهاد استقرار یهودیان در سرزمین فلسطین مورد حمایت پنج ابر قدرت جهان قرار دارد».

وی افزود: اروپائیان و غربیان می‌دانند که استراتژیک‌ترین منطقه حدفاصل سه قاره بزرگ دنیا منطقه فلسطین بوده به همین منظور به دنبال دستیابی بر این منطقه هستند.

وی افزود: سیاست پیش روی غربیان دست‌یابی آسان به منابع زیر زمینی و رو زمینی منطقه خاورمیانه است که بحمدالله تاکنون به این مهم دست نیافته‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه‌ گریزی به پیشرفت تکنولوژی در غرب زد و گفت: تمام پیشرفت و ترقی جهان غرب و اروپا از ملت‌های مظلومی است که در این مناطق حضور دارند.

وی در ادامه افزود: کسانی که ادعای مرکزیت جهان اسلام را دارند نباید بازیچه غرب و صهیونیسم شوند.

خلیل نظری اذعان داشت: اگر همه دنیا دست به دست هم داده و ده‌ها هزار گنبد آهنین برای محافظت از اسرائیل بسازند باید بدانند که مقاومت آنان در برابر اتحاد مسلمین به مانند خانه عنکبوت است.

انتهای پیام/82013/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول