اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

حضور مردم نظرآباد در راهپیمایی روز قدس بیعتی دوباره با مردم فلسطین بود

امام جمعه نظرآباد گفت: حضور یکپارچه مردم نظرآباد در راهپیمایی روز قدس بیعتی دوباره با مردم فلسطین بود.

حضور مردم نظرآباد در راهپیمایی روز قدس بیعتی دوباره با مردم فلسطین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد وثوقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز مردم ایران با حضور در این راهپیمایی نشان دادند که حامی مردم فلسطین بوده و هرگز دست از حمایت‌های آنان برنخواهند داشت.

وی ادامه داد: دشمنان این سرزمین تصور می‌کنند که می‌توانند با کشتار و حمله به منازل مردم خواسته نابه‌جای خود را به ملت مظلوم فلسطین تحمیل کنند.

این مسئول افزود: ملت مظلوم فلسطین‌ سال‌ها در برابر زورگویی‌های این رژیم ایستاده است و هرگز حاضر نخواهد شد که به خواسته آنان تن دهد.

وثوقی افزود: امروز شاهد آن هستیم که مجامع بین‌المللی نیز در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده است اما دیگر این سکوت جایز نیست لذا باید اقدامی اساسی برای رفع این فشارها به مردم فلسطین انجام شود.

امام جمعه نظرآباد در بخش دیگر از سخنان خود بر تحریم‌های آمریکا علیه کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که تاکنون این تحریم‌ها نتوانسته ما را از آرمان‌ها و اهدافمان دور سازد این بار نیز تحریم‌های دشمنان به جایی نخواهد رسید.

وی تحریم‌ها را زمینه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: ما با تکیه بر داشته‌ها و دانسته‌های خود روی پای خودمان ایستاده و می‌توانیم پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کنیم.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول