اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از قضات دیوان عالی کشور:

جوامع اسلامی با وحدت یاریگر فلسطین و قدس باشند

استاد حوزه و دانشگاه و از قضات دیوان عالی کشور گفت: جوامع اسلامی با وحدت یاریگر فلسطین و قدس باشند.

جوامع اسلامی با وحدت یاریگر فلسطین و قدس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام عزیزالله رزاقی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در نکا افزود: امروز روز قدس روز همبستگی ملت مسلمان جهان است و همه باید علیه کفر بسیج شوند.

وی اظهار داشت: قدس قبله اول مسلمین بوده است و همه ما در برابر آن مسئول هستیم و تنها راه نجات قدس عزیز و فلسطین همبستگی همه‌جانبه یک و نیم میلیارد مسلمان جهان است تا در سایه همدلی و وحدت به خواسته‌های خود برسیم.

رزاقی ادامه داد: اسراییل نه تنها برای اسلام و مسلمین بلکه برای جهان خطرناک و تفرقه‌افکن است و باید به عنوان یک غده سرطانی از بین برود.

این استاد دانشگاه بیان داشت: اسراییل خطر بزرگ برای همه انقلاب‌های جهان و بشریت است.

رزاقی یادآور شد: امروز صهیونیست با سه فاکتور شناخته شده است؛ مفسد فی‌الارض بودن، قساوت قلب و تحریف‌گری از صفات بارز صهیونیست است و آنان اکنون با وارونه جلوه دادن حقیقت در پی خوب جلوه‌دادن خود هستند که باید آگاه باشیم.

قاضی دیوان عالی کشور اظهار داشت: ملت ما همواره پایبند به اسلام، آموزه‌های دینی و تبعیت از امام و رهبری بوده است و حضور حماسی امروز در راهپیمایی روز قدس نیز اجابت به پیام امام و رهبری بوده است.

رزاقی با بیان اینکه مسلمانان جهان باید با اتحاد و همبستگی در برابر توطئه‌های دشمنان و اسراییل بایستند، خاطرنشان کرد: تحریم کالاهای اسراییلی و فشار اقتصادی آنان می‌تواند در ادامه راه کمک کار ما باشد.

وی ادامه داد: عنصر وحدت مسلمین امام علی(ع)، قرآن و اهل بیت(ع) هستند ما باید با الگوبرداری از ائمه و اطاعت‌پذیری از ولایت در رسیدن به خواسته‌های خود و آزادی قدس و فلسطین عزیز با همبستگی همه‌جانبه مسلمین وارد شویم.

رزاقی گفت: سازمان کنفرانس اسلامی و همچنین سازمان غیرمتعهدها می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد این وحدت در بین مسلمین داشته باشد که باید با تمام توان وارد شود.

انتهای پیام/86002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول