اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

آرمان امام راحل و شهدا قابل معامله با هیچ چیزی نیست

امام جمعه خلخال گفت: آرمان امام راحل و شهدا با هیچ چیزی قابل معامله نیست.

آرمان امام راحل و شهدا قابل معامله با هیچ چیزی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال اظهار داشت: آرمان امام راحل و شهدا با هیچ چیز دیگری قابل معامله نیست.

وی افزود: آرمان‌های مقام معظم رهبری در تبعیت از امام خمینی (ره) و دین مبین اسلامی بوده و دشمنان با این تحریم‌ها به جایی نخواهند رسید.

رشتبری آرزوی قلبی مردم ایران را آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اسرائیل غاصب عنوان کرد و گفت: مردم ایران حمایت قلبی خود را ادامه خواهند داد و در تمامی صحنه‌های حضور انزجار خود را در دنیا به نمایش خواهند گذاشت.

وی به هدف اصلی اسرائیل و دشمنان یعنی سیاست نیل تا فرات اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان در راستای سلطه بر تمامی کشورها در حرکت بوده و اسرائیل غاصب نیز دست‌نشانده دشمنان مسلمانان در جهان است.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد واین روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

امام جمعه خلخال در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی و خبرنگاری نیز خاطرنشان کرد: خبرنگاران در تمامی صحنه‌های تلخ و شیرین زندگی ما در حوادث و اجتماع حضور داشته و وظیفه سنگینی در انعکاس رویدادها دارند.

رشتبری انعکاس و اطلاع‌رسانی صحیح را از عمده وظایف خبرنگاران عنوان و آنها را به انعکاس صحیح و واقع‌گرایی دعوت کرد.

امام جمعه خلخال با اشاره به نقض حقوق بشر توسط کشور امریکا و بمباران شهرهای هیروشیما و ناکازاکی کشور ژاپن گفت: ننگ بر دامن مدعیان دفاع از حقوق بشر هنوز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام /62008/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول