اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ:

شدت تحریم‌های دشمنان علیه کشور مانند گذشته هیچ تأثیری نخواهد داشت

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: شدت تحریم‌های دشمنان علیه کشور مانند گذشته هیچ تأثیری نخواهد داشت.

شدت تحریم‌های دشمنان علیه کشور مانند گذشته هیچ تأثیری نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوجبلاغ ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تحریم‌ها و فشارهای دشمنان علیه کشور بی‌نتیجه است چراکه این تحریم‌ها تازگی نداشته و مسئولان و ملت ایران با این نوع توطئه دشمنان آگاهی دارند و می‌دانند که چگونه با این اقدامات دشمنان مقابله کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که دشمنان از تحریم‌های اولیه در مورد کشور به نتیجه‌ای نرسیدند لذا مواضع خود در این مورد را خصمانه‌تر کردند و با روی آوردن به موضوع هسته‌ای کشور قصد دارند تا در این خصوص تنش ایجاد کنند.

این مسئول با اعلام اینکه موضوع هسته‌ای ایران نیز برای همگان روشن است، افزود: ایران با داشتن این انرژی تنها در مسیر صلح‎آمیز استفاده خواهد کرد و اقدامات شوم دشمنان برای حذف این مهم از کشور به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

امام جمعه ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیک شدن به شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان حسینیه‌ها و مساجد بیش از قبل مورد استقبال جوانان و روزه‌داران قرار می گیرد لذا با توجه به نزدیک شدن به شبهای قدر اماکن باید آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان خدا را داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول