اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

ملت ایران بار دیگر نمایش اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران بار دیگر نمایش اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند، گفت: فلسطین حمایت ملت‌های مسلمان را می‌طلبد.

ملت ایران بار دیگر نمایش اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان هر چه تلاش کنند قادر نخواهند بود که اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان را از بین ببرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همانطور که امروز شاهد انقلاب‌ها در کشورهای مختلف هستیم و این انقلاب‌ها در مسیر مبارزه با ستم و ستمگر انجام می‌شود،‌ لذا این همان اتحاد و همدلی است که هر روز شاهد پیشرفت و توسعه آن در بین ملت‌های مسلمان هستیم.

کولیوند با بیان اینکه دشمنان از این اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان نگران هستند افزود: برای اینکه این اتحاد و همدلی از بین برود شاهد اقدامات وحشیانه و غیرانسانی از سوی دشمنان هستیم اما خوشبختانه اقتدار ملت‌های مسلمان ناگسستنی است و هیچ قدرتی قادر به از بین بردن آن نیست.

وی گفت: امروز نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که دست از حمایت از پشتیبانی مردم مظلوم فلسطین بر نخواهند داشت و تا آزادی قدس شریف همپای ملت فلسطین به مبارزه علیه رژیم صهیونیستی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول