اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی با حضور میلیونی مردم تحقق یافت

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی مردم با تدبیر رهبر کبیر انقلاب محقق شده است.

روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی با حضور میلیونی مردم تحقق یافت

عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این راهپیمایی که در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در حال برگزاری است، برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود و یک شجره طیبه است.

وی تصریح کرد: روز قدس امسال به واسطه شرایطی که در جهان حاکم است به ویژه طرح صلح اسرائیل با برخی از گروه‌های فلسطینی، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده چرا که تمام گروه‌های فلسطینی و حامیان فلسطینیان در جهان و مردم آزاده به طرح صلح اسرائیل واکنش جدی نشان دادند و این نشان دهنده اهمیت مقاومت در فلسطین است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کنگره آمریکا در این ایام علیه ایران تحریم‌های جدیدی را اعمال کرده که امروز مردم ایران با حضور خود پاسخ محکمی به این اقدامات دادند.

رجایی امروز را نماد مقاومت کشورهای آزاده در مقابل زورگویان دانست و گفت: متاسفانه امروز در بحرین شیعیان به واسطه این روز تحت فشار قرار دارند و رژیم آل خلیفه تظاهرات آنان را سرکوب کرده، در مصر و تونس حرکت‌هایی برای جلوگیری از برگزاری راهپیمایی روز قدس انجام شده، ‌اما قطعا مردم‌آزاده جواب استکبار جهانی را خواهند داد.

انتهای پیام/87002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول