اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور،

غیرت دینی مردم شهرستان قروه به خروش آمد

درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور، شهرستان قروه عرصه خروش غیرت دینی مومنان روزه‌دار این شهرستان بود.

غیرت دینی مردم شهرستان قروه به خروش آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، مردم این شهرستان از پیر و جوان و زن و مرد و کوچک و بزرگ امروز  و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به ابتکار ارزشمند امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شد، مومنان روزه‌دار قروه‌ای این مسافران پرواز رمضان، با کوله‌باری سرشار از معنویت به صحنه آمدند تا معنویت رمضان را به سیاست اسلامی پیوند بزنند و به دنیا اعلام کنند که سیاست ما عین دیانت ماست.

امروز همه با مشت‌های گره کرده فریاد آزادی قدس شریف این پاره تن اسلام را یک پارچه صدا زدند و به قدر‌ت‌های استکباری جهان و صهیونیسم بین‌الملل اعلام کردند که تا آزادی قبله‌گاه نخست خود از پای نخواهند نشست.

دریای بیکران مردم شهرستان قروه امروز به خروش آمد تا فریاد نابودی اسراییل و آزادی فلسطین را در دنیا طنین انداز کند و به همه دنیا اعلام کند که هرگاه عضوی از امت واحد اسلامی به درد بیاید، دیگر مسلمانان آرام نخواهند نشست و برای دفاع از مسلمانان و مظلومان عالم به صحنه خواهند آمد.

امروز تنها این مشت‌ها نبود که بر سر استکبار فرود آمد، بلکه همه انزجار امت اسلام از زیاده خواهی و زورگویی استکبار بود که بر سر آنان آوار شد تا بدانند، آوار کردن خانه‌های فلسطینی بر ساکنان آن چه طعمی دارد.

اگر چه سطل‌های آب همراه نداشتند تا با ریختن آن، اسراییل از بین برود، ولی قطره قطره جمعیت امروز، اقیانوسی شد که ترس و هراس را بر دل آمریکا، اروپا، اسراییل و همه سران مرتجع عربی انداخت، تا روز احیای اسلام روزی باشد برای از بین بردن کفر جهانی.

راهپیمایی مردم قروه راس ساعت 10 و 30 دقیقه از مقابل سپاه این شهر آغاز و در میدان اتحاد خاتمه یافت.

راهپیمایان قروه‌ای در این نمایش عظیم همبستگی اعلام کردند که تنها راه آزادی فلسطین، محو کامل رژیم جعلی اسراییل از صحنه روزگار است.

این مردم که بارها و بارها در عرصه‌های مختلف شور همبستگی و حقانیت خواهی خود را در لبیک به آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشته بودند و کارنامه درخشانی از خود در تمامی این صحنه ها به جا گذاشته‌اند، این مردم که خالق حماسه بزرگ سیاسی سال بودند، امروز هم در لبیک به ندای بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری به صحنه آمدند تا حماسه سیاسی خود را با دفاع از حقانیت اسلام و مسلمین و حمایت از مظلوم تکمیل کنند.

 

------------------------

گزارش: کلثوم مومنی

-----------------------

انتهای پیام/79009/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول