اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی روز قدس

مردم محلات خواستار نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب شدند

مردم همیشه در صحنه محلات در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد آزادی سرزمین‌های اشغالی را سر دادند و خواستار نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب شدند.

مردم محلات خواستار نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در این راهپیمایی باشکوه که قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان حضوری فعال دارند، ده‌ها هزار نفر از مردم در صفوفی به ‌هم فشرده حضور داشته و به رغم اینکه ساعت آغاز راهپیمایی 11 صبح اعلام شده در برخی مسیرها از ساعت 10 و 30 دقیقه راهپیمایی آغاز و به سوی مصلی این شهرستان در حال حرکت هستند.

در این راهپیمایی باشکوه فرماندار و امام جمعه محلات، روحانیون، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و مسئولان، اصناف، بازاریان، دانشجویان، دانش‌آموزان و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان در کنار اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حضور پرشور جوانان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم روزه‌دار در حالی که دست نوشته‌هایی در حمایت از قدس شریف با خود به همراه داشتند، کاملا مشهود بود.

مردم روزه‌دار محلات با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم کشورهای استکباری اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه محلات ساعت 11 صبح امروز با اجتماع در میدان نماز به سمت مصلی حرکت کردند.

حضور پرشور و کم‌نظیر مردم در این راهپیمایی به حدی است که برای استقرار همه مردم در میدان فضایی وجود نداشت و افراد زیادی از مردم در خیابان فرعی این میدان استقرار پیدا کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما به این راهپیمایی آمد‌ه‌ایم تا نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کنیم.

علی شاه‌مرادی افزود: هر مسلمانی در هر نقطه از جهان، اگر ذره‌ای غیرت و تعصب دینی داشته باشد باید احساس مسئولیت کرده و برای نشان دادن و اثبات هویت مسلمانی‌اش در روز جهانی قدس پا به پای دیگر مسلمانان به خیابان‌ها بیاید و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: مسلمانان با شرکت در این راهپیمایی تنفر خود را از دولت‌های سلطه‌گر و استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیست اعلام می‌کنند.

رضا عشق‌اللهی افزود: مشکل قدس و جهان اسلام تنها از طریق وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان حل می‌شود و ما آمده‌ایم ثابت کنیم در راه آزاد سازی قدس شریف لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

وی تاکید کرد: امروز مسئله فلسطین متعلق به قدس نیست، بلکه متعلق به همه جهانیان است.

یکی از بازاریان محلات نیز گفت: راهپیمایی امروز بار دیگر غیرت و مردانگی مردان و زنان ایران اسلامی را در سراسر جهان به نمایش گذاشت.

محمدی ادامه داد: ایران اسلامی همواره پرچم‌دار عدالت‌خواهی و حمایت از مردم فلسطین است و من خوشحالم که به عنوان یک ایرانی امروز این پرچم را به دست گرفته‌ام.

انتهای پیام/87013/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول