اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه معارف شبکه دوم سیما:

حماسه روز قدس کمتر از حماسه صدر اسلام نیست / روز قدس در خاطره‌ها ثبت شد

مدیر گروه معارف شبکه دوم سیما گفت: حماسه روز قدس در حافظه ملت‌ها ثبت و ضبط خواهد ماند.

حماسه روز قدس کمتر از حماسه صدر اسلام نیست / روز قدس در خاطره‌ها ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن حبیبی که به‌عنوان سخنران روز جهانی قدس در جمع راهپیمایی کنندگان و نمازگزاران ورامینی سخن می‌گفت با تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی روز جهان قدس، بیان داشت: در این سال، این دومین حماسه سیاسی است که ملت ایران رقم زد. نخستین حماسه سیاسی، انتخابات روز 24 خرداد بود که با همه موانع و مشکلات با حضور تاریخی مردم ایران با موفقیت برگزار شد.

مدیر گروه معارف شبکه دوم سیما ادامه داد: حضور مردم در انتخابات 24 خرداد قلب امام زمان علیه‌السلام را شادمان کرد و بسیاری از توطئه‌هایی که برای جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود خنثی گردید.

روز قدس موجب وحدت مسلمانان برای شناخت دشمن اصلی است

وی سپس با اشاره به نقش حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس تصریح کرد: تا قبل از فرمان امام خمینی (ره) به مسئله فلسطین به‌صورت یک مسئله عربی و قومی نگریسته می‌شد اما با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس نگاه به فلسطین از یک نگاه قوم گرایانه خارج و موجب وحدت مسلمانان برای شناخت دشمن اصلی شد. امام خمینی (ره) توانست با این نامگذاری، روز قدس را به‌عنوان یک پایگاه برای مبارزه و حرکت خزنده علیه استکبار جهانی معرفی کند.

حبیبی افزود: گام بعدی امام راحل آن بود که روز قدس را جهانی اعلام کرد و روز فلسطین را روز مستضعفین عالم دانست. یعنی هرکس شعار حمایت از مظلوم را سر می‌دهد باید در روز قدس به پا خیزد.

رژیم صهیونیستی از 3 ابزار برای شکست مسلمانان استفاده می‌کند

این کارشناس مسایل رسانه با اشاره به ابزارهای رژیم صهیونیستی برای تسلط بر مسلمانان خاطرنشان کرد: صهیونیست سه ابزار را به کار گرفت و ایران نیز به افشاگری درباره این سه ابزار پرداخت به همین دلیل اکنون جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان محور حرکت آزادی بخش، مورد حمله پایگاه استکبار است. نخستین ابزار صهیونیست ابزار علمی و پژوهشی است که مشاهده می‌کنیم امروز رژیم صهیونیستی در اکثر دانشگاه‌های معتبر جهان نفوذ دارد و صاحب کرسی است.

مدیر گروه معارف شبکه دوم سیما، اقتصاد را دومین ابزار رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: جمعیت یهودیان میل شدیدی به سوی قدرت اقتصادی دارند و در تاریخ، ملت یهود به اندوختن ثروت مشهور بوده‌اند. بنابراین بزرگترین اقتصاددانان دنیا یهودی هستند و معتقدند با ابزار ثروت می‌توان قدرت را به دست گرفت.

وی ادامه داد: رسانه سومین ابزار رژیم صهیونیستی برای تسلط بر کشورهای جهان است. اکثریت رسانه‌های جهان در اختیار صهیونیست‌ها است و هر فرد و گروهی کوچک‌ترین انتقادی از رژیم صهیونیستی بکند سریعاً به تروریست بودن متهم می‌شود. اکنون می‌بینیم حزب‌الله لبنان که طبق قوانین بین‌المللی هیچ‌گونه اقدام تروریستی در پرونده آن ذکر نشده است در زمره سازمان‌های تروریستی قرار گرفته است.

حماسه روز قدس کمتر از حماسه صدر اسلام نیست

این مدیر رسانه‌ای کشور با انتقاد از تحریم‌های جدید در قبال جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: جمهوری اسلامی درخت پرباری است که برخی آفت‌ها در صدد خشکاندن این درخت طراحی شده است که تحریم‌ها یکی از این آفت‌ها است که ناجوانمردانه علیه ایران تصویب شده است اما ایرانیان با استقامت مثال‌زدنی خودشان امید دشمنان را ناامید کردند.

دکتر حبیبی بار دیگر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کرد و افزود: روز قدس آبی است بر آتش تلاش‌های دشمن. این روز در خاطره ملت‌ها ثبت و ضبط می‌ماند و این حماسه کمتر از حماسه صدر اسلام نیست.

انتهای پیام/2462/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول