اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان در مراسم راهپیمایی روز قدس:

روز قدس موعد همبستگی مسلمانان است

فرماندار هندیجان گفت: روز قدس، موعد همبستگی همه مسلمانان جهان است.

روز قدس موعد همبستگی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم و مسئولان این شهرستان گفت: مردم ولایتمدار کشورمان امروز در صحنه ظاهر شده‌اند تا دفاع خود را از مردم ستمدیده و محروم فلسطین اعلام کنند.

وی افزود: دشمنان نظام و اسلام باید بدانند که مسلمانان همیشه در صفوف متحد و منسجم هدف برادری خود را دنبال می‌کنند و در این مسیر هیچ نیروی استکباری و استعماری نمی‌تواند سد مسیر آن‌ها شود.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان نیز امروز هم‌صدا با سایر شهرهای استان خوزستان از ساعت 11:30 مسیر راهپیمایی را آغاز کرده و به سمت مصلای شهرستان در حرکت هستند.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ و انقلابی امروز مردم ایران اسلامی همگام با مسلمانان جهان، تداوم حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری بوده که به حق نیز محقق شد.

فرج‌الهی با بیان این‌که روز جهانی قدس و حضور پرشور میلیونی مسلمانان و آزادی‌خواهان در این روز سبب شده است که قدرت نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی ضعیف شود، گفت: اشغال فلسطین و ظلمی که به مردم این سرزمین روا شده و می‌شود اگر چه بزرگترین ظلم تاریخ معاصر و شاید همه اعصار تاریخ باشد اما جا دارد این روز را موعد همبستگی علیه ظلم و همه مستکبران قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر «روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به «قدس» داشته باشد، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است»، اظهار داشت: از حضور همه اقشار و مردم در مراسم روز قدس امسال تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/72001/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول