اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«محمود الزهار» در گفت‌وگو با فارس:

حمایت از قدس با تمامی ابزارهای مشروع ضروری است/ مذاکرات سازش محکوم به شکست است

«محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس روز قدس را تذکری برای امت اسلامی و عامل ایجاد وحدت و یکپارچگی میان آحاد مسلمانان جهان دانست.

حمایت از قدس با تمامی ابزارهای مشروع ضروری است/ مذاکرات سازش محکوم به شکست است

«محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوار غزه گفت: حکمت ایجاب می‌کند که روزی به عنوان «روز جهانی قدس» نامیده شود که در معرض جنایت دو چندان و دوگانه‌ای قرار دارد.

وی افزود: روز جهانی قدس در واقع روز یادآوری تعرضات و جنایت‌های اشغالگران به ملت‌ها و آزادگان جهان است.

الزهار ضمن اشاره به اینکه روز جهانی قدس یکی از مهم‌ترین مناسبت‌هایی است که بر وحدت و یکپارچگی صفوف امت اسلامی در قبال قضیه فلسطینی تاثیر می‌گذارد، از توده‌های جمعیت عربی و اسلامی خواست تا مانع توطئه‌های کینه‌توزانه اشغالگران به قدس و مسجد الاقصی شوند.

الزهار تاکید کرد: حمایت از قدس و ساکنان آن و پشتیبانی از مسئله فلسطین با تمامی ابزار مشروع چه با مال چه با سلاح امری ضروری است.

وی درباره همزمان بودن روز جهانی قدس با از سرگیری مذاکرات سازش میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان در سال جاری گفت: ما دیدیم که چگونه تمامی مذاکرات قبلی شکست خورد و اطمینان داریم، مذاکراتی هم که در حال برگزاری است، با شکست مواجه خواهد شد.

عضو دفتر سیاسی بعد از شکر الهی، از تمامی تلاش‌های صورت گرفته به ویژه توجه جمهوری اسلامی ایران و حمایت ایران از پایداری ملت و مقاومت و قضیه فلسطینی تشکر و قدردانی کرد و در پایان در این زمینه این سخن گرانمایه پیامبر اکرم (ص) را یادآوری کرد که فرموده‌اند: هرکسی به هدایت دعوت کند؛ پاداشش همانند پاداش کسانی است که از وی تبعیت و پیروی کنند. این امر چیزی از پاداش آنها نمی‌کاهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول