اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

طرح تفصیلی زنجان مشکلاتی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به افزایش تعداد پرونده‌های مربوط به کمیسیون 5 در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد این پرونده‌ها بیانگر وجود مشکل در طرح تفصیلی زنجان است.

طرح تفصیلی زنجان مشکلاتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور شامگاه پنجشنبه در دیدار منتخبان شورای چهارم شهر زنجان با مسئولان استان اظهار داشت: تهیه طرح جامع شهری از مهم‌ترین وظایف اداره کل راه و شهرسازی‌های کشور محسوب می‌شود.

وی از وجود طرح جامع شهری برای شهر زنجان خبر داد و افزود: این طرح نیاز به تجدیدنظر دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: طرح جامع شهری زنجان تا پایان سال‌جاری بازنگری می‌شود.

وی با بیان اینکه تجدید نظر در طرح تفصیلی زنجان هم در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: این طرح منطبق با طرح جامع بازنگری شده تجدید می‌شود.

باباپور با اشاره به تشکیل جلسات کارگروه‌های کمیسیون ماده 5 در زنجان اضافه کرد: طی چند سال گذشته پرونده‌های بررسی شده در این کمیسیون روند افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه در سال 89 طی 14 جلسه کمیسیون ماده 5 فقط 274 پرونده بررسی شده بود، اضافه کرد: تعداد پرونده‌های بررسی شده در سال 91 این کمیسیون در 22 جلسه به 523 فقره رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: روند بررسی پرونده‌های مربوط به کمیسیون ماده 5 در سال‌جاری ناشی از افزایش مطالبات مردم دارد.

وی افزایش تعداد پرونده‌های مربوط به کمیسیون 5 را بیانگر پیام‌های خاص دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین پیام این افزایش وجود مشکل در طرح تفصیلی شهر زنجان است.

باباپور درآمدزایی کمیسیون ماده 5 را یادآور شد و گفت: این کمیسیون درآمدهایی را برای شهرداری‌ها از جمله شهرداری زنجان در بر دارد.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول