اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه فعالان دینی و قرآنی سوادکوه:

اسرائیل غاصب زائیده استعمار و استکبار پلید است

فعالان دینی و قرآنی سوادکوه طی بیانیه‌ای با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، تأکید کردند: رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل زائیده استعمار و استکبار پلید است.

اسرائیل غاصب زائیده استعمار و استکبار پلید است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان و اتحادیه مراکز و موسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه پیرامون تحریم ظالمانه اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله لبنان و لزوم حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بیانیه‌ای صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه با اشاره به سناریوی تکراری و نخ‌نمای دنیای غرب و استکبار در تحریم حزب‌الله لبنان، آمده است: اسرائیل غاصب نه تنها بر سرزمین یک ملت مظلوم و هویت اصیل آن چنگ انداخته، بلکه دست‌های آلوده آن بر مغز و اراده کشورهای مدعی مدنیت و دموکراسی نیز استیلا و سیطره دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اسرائیل غاصب زائیده استعمار و استکبار پلید است که با وجود جنایات و خباثت‌های آشکار و نهان ، از حاشیه امن و مصونیت بین‌المللی برخوردار است و این در حالی است که ملت‌های آزاده جهان از شرق تا غرب خواهان نابودی این جرثومه فساد و غدّه سرطانی منطقه خاورمیانه هستند.

هییت مذهبی، کانون مداحان و اتحادیه مراکز و موسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، حزب الله لبنان را تنها  امید ملت رنج کشیده و ستمدیده فلسطین و الهام‌بخش قیام و خیزش اسلامی کشورهای منطقه ذکر کردند و تحریم‌های یک جانبه و فشارهای لابی صهیونیسم را بر اراده استوار این فرزندان عاشورایی حضرت زهرا(س) و رهروان اول مظلوم عالم حضرت علی (ع) بی‌اثر توصیف کردند.

فعالان مذهبی و قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه، اسرائیل را غاصب تروریسم بین المللی با200 کلاهک هسته‌ای و اقدامات جنون آمیز همراه با کشتار ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ذکر و خاطرنشان کردند: رژیم صهیونیستی در رأس لیست سیاه و تنفرآمیز ملت‌های جهان قرار دارد و اتحادیه اروپا با این عمل مزدورانه و احمقانه خود نشان داد که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی، نوکر حلقه به گوش صهیونیسم خونخوار و در خدمت مطامع تجاوزکارانه آن قرار دارند.

شورای هییت مذهبی، کانون مداحان و اتحادیه مراکز و موسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در پایان این بیانیه با محکومیت شدید این خوش خدمتی مزدورانه اتحادیه اروپا و سردمداران پلید آن اعلام افزودند: تا پای جان برای دفاع از آرمان‌های مقدس ملت مظلوم فلسطین و حمایت بی‌دریغ از حزب الله لبنان ایستاده‌ایم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای برای دفاع از حق مظلوم بی‌صبرانه تلاش می‌کنند و با حضور در راهپیمایی روز قدس مسیر آرمان‌های اصیل امام راحل را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/86015/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول