اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یزد آماده خلق حماسه‌ای دیگر

آزادی قدس شریف؛ فریاد یکصدای مردم یزد در راهپیمایی روز قدس

آخرین جمعه ماه رمضان از راه رسید و روز قدسی دیگر در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد ‌شد، مردم اقصی نقاط میهن اسلامی به ویژه مردم یزد از هم‌اکنون مهیای برگزاری راهپیمایی روز قدس و حماسه‌ای دیگر هستند.

آزادی قدس شریف؛ فریاد یکصدای مردم یزد در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، روز قدس که یادگاری ماندگار از امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی است، در ذهن و فکر مردم ایران نقش بسته و هیچ‌کس این روز بزرگ را فراموش نمی‌کند.

مردم ایران و به تبع آن مردم استان یزد فردا یک‌صدا و باشکوه حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت و به صهیونیست‌های اشغالگر خواهند گفت که مردم ایران هرگز دست از همدلی و حمایت از هم‌کیشان خود بر نخواهند داشت و تا جان در بدن دارند، از قدس شریف، ملت مظلوم فلسطین و سرزمین‌های اشغالی دفاع خواهند کرد.

مردم فردا به خیابان‌ها می‌آیند تا به صهیونیست‌های اشغالگر بگویند که گرما و روزه‌داری هرگز مانع حضور آنها در راهپیمایی روز قدس نخواهد شد چه بسا که روزه‌داری تعهدی بیشتر ایجاد می‌کند و مسلمین را بیش از پیش به یاد یکدیگر می‌اندازد.

مردم یزد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در خیابان‌ها بر قدس شریف سلام خواهند گفت؛ سلام بر تو ای قدس، ای سرزمین نبوت، ای خاستگاه نور و ای پایگاه عروج انسان‌ها به سوی خدا.

ای قدس؛ همه آزاداندیشان جهان، فردا مظلومیت خاموش تو را فریاد خواهند زد و در مقابل؛ ده‌ها و صدها پرچم رژیم اشغالگر قدس با همین فریادها به آتش کشیده خواهد شد.

امروز در کف خیابان‌ها در مسیر راهپیمایی روز قدس، پرچم آمریکا و اسرائیل نقاشی شده تا فردا مردم روی آن راه بروند و به دنیا این نوید را بدهند که روزی نه چندان دور، آمریکا و اسرائیل را زیر پای خود خرد خواهند کرد.

امروز کودکان یزدی ده‌ها آدمک مضحک از چهره‌های سران اسرائیلی و آمریکایی درست کرده‌اند تا فردا آنها را به خیابان‌ها بیاورند و زبونی آنها را برای جهانیان به نمایش بگذارند، آدمکانی که هم باج‌خوار یکدیگرند و همه بر سر نابودی مسلمین هم‌پیمان شده‌اند.

مردم ایران اسلامی فردا با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که مسلمانان به جز در برابر خداوند متعال سر تعظیم فرود نمی‌آورند و قبای مسلمانی را با هیچ چیز دیگری در دنیا عوض نمی‌کنند.

مردم ایران فردا می‌خواهند فریاد برآورند که ما مسلمانیم و مسلمانان همه پشت به پشت یکدیگرند و آنها نیز برای نابودی کفر، همدل و هم‌پیمان هستند و امید و اعتقاد دارند که روزی آمریکا و اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شوند و همانند دملی چرکین از نقشه جهان جدا و به زباله‌دانی تاریخ انداخته می‌‌شوند.

اینجا همه چیز مهیای برگزاری راهپیمایی باشکوه است. 60 نقطه در سراسر استان یزد برای برگزاری راهپیمایی آماده‌سازی شده و میعادگاه‌های نماز جمعه فردا منتظر روزه‌دارانی است که صدای تکبیر آنها در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر طنین‌انداز شده است.

فردا حنجره مردم؛‌ سراسر فریاد است و مشت‌های گره کرده آنها سراسر خشم، خشم از این همه نامردی و وحشی‌گری، انزجار از این همه قلدری و خون‌خواری.

قشرهای مختلف مردم یزد برای شرکت در این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

ورزشکاران، هنرمندان، خبرنگاران، بسیجیان، اصناف و بازاریان، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون، زنان بسیجی، پزشکان،‌ کارمندان، کارگران و ... همه و همه در بیانیه‌های مختلف از حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس خبر داده‌اند و فردا به طور قطع خیابان‌های یزد شاهد حماسه‌ای دیگر خواهد بود.

حماسه‌ای از جنس همدلی، حمایت و اسلام دوستی.

انتهای پیام/2464/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول