اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

برائت از رژیم صهیونیستی، اسرائیل را نابود می‌کند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برائت از رژیم صهیونیستی را زمینه‌ساز نابودی آن دانست و گفت: مسلمانان جهان باید با حمایت از فلسطین مظلوم، زمینه ریشه‌کنی ظلم را فراهم کنند.

برائت از رژیم صهیونیستی، اسرائیل را نابود می‌کند

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تدبیر هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اظهار داشت: امام خمینی(ره) با این اقدام خود، تمام آزادیخواهان جهان را از حالت انفعال بیرون آورد و زمینه استکبارستیزی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین سال‌های سال زیر سیطره اسرائیل وحشی بوده‌اند، گفت: امام خمینی(ره) با بیان جمله معروف «فلسطین پاره تن اسلام است و اسرائیل باید از بین برود»، بار دیگر مظلومیت مردم این سرزمین را در اذهان عموم یادآور شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحشت اسرائیل از راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس افزود: راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد این رژیم نامشروع به هیچ وجه در بین مردم جهان مشروعیت و مقبولیت ندارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مردم ایران به همراه دیگر مردم آزادیخواه جهان، در روز قدس امسال حماسه‌ای‌ بی‌بدیل را خلق خواهند کرد.

آریایی‌نژاد افزود: به طور حتم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد و مردم ولایتمدار ایران در این زمینه پیشگام خواهند بود.

وی اسرائیل را عامل بی‌ثباتی و تنش در منطقه خاورمیانه و حتی جهان دانست و گفت: باید هر چه زودتر این غده سرطانی را از بین برد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش برائت از رژیم صهیونیستی را زمینه‌ساز نابودی آن دانست و خاطرنشان کرد: بر تمام مسلمانان جهان واجب است با حمایت همه‌جانبه از فلسطین مظلوم، زمینه ریشه‌کنی ظلم ظالمان را فراهم کنند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول