اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلاب و روحانیون شاهرودی:

اسرائیل نگرانی‏های عمیقی را برای جهان اسلام به وجود آورده است

بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با صدور بیانیه‏‌ای تأکید کرد: غده سرطانی اسرائیل نگرانی‏های عمیقی را برای جهان اسلام به وجود آورده است و باید مقابل اقدامات این رژیم جعلی ایستاد.

اسرائیل نگرانی‏های عمیقی را برای جهان اسلام به وجود آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بسیج طلاب و روحانیون شاهرود به مناسبت روز قدس بیانیه‏‌ای در راستای دعوت از ملت عزیز ایران به خصوص طلاب و روحانیون برای حضور در راهپیمایی این روز صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس روز وحدت و انسجام مسلمین بار دیگر شاهد تبلور اراده‏‌های آهنین زنان و مردان مسلمان و طنین فریاد انسان‏های آزاده سراسر جهان علیه دشمنی‏‌های اسرائیل غاصب و سردمداران زور و زر هستیم.

این بیانیه می‏افزاید: قدس قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان سال‏هاست مورد هتک حرمت رژیمی مجهول قرار گرفته و این غده سرطانی نگرانی‏های عمیقی را برای جهان اسلام به وجود آورده است.

در این بیانیه می‏خوانیم: روز قدس روز بیداری ملت‏ها، روز حماسه، روز ارج نهادن به مبدا معراج پیامبر (ص) و سرزمین زیتون، این قبله نخستین مسلمانان جهان و مستضعفان است که حق تعالی آنها را وارثان واقعی زمین می‏‌داند.

همچنین آمده است: در این مقطع حساس و تاریخی که موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده و اعتراضات مردمی تا قلب اروپا به پیش رفته و زلزله‌ای سیاسی در بدنه استکبار جهانی انداخته است، شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل آغاز شده است.

در بخش دیگری تأکید شده است: رژیمی رو به اضمحلال، که هر روز شاهد سقوط همپیمانان منطقه‌ای خویش است، هم پیمانان نامبارکی که بر سر میز مذاکرات سازش، پیاله‌های رنگین از خون ملت مظلوم فلسطین را سر کشیدند و خوار و زبون، در قفس خیانت‌های بی‏‌شمار خود گرفتار شدند که این همان وعده نصرت الهی است، الا ان حزب الله هم الغالبون.

بسیج طلاب و روحانیون حوزه مقاومت شهید مطهری شاهرود ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، از علمای اعلام، اساتید، طلاب عزیز و مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار دعوت می‏کند با حضور گسترده و پرشور خود در رزمایش اعتقادی، سیاسی روز قدس، بار دیگر پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد و تا پاک‏سازی همه سرزمین‏های فلسطین از چنگال خونین اسرائیل غاصب از پای نخواهند نشست.

انتهای پیام/2249/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول