اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

اسرائیل غاصب از درون پوسیده و دچار فروپاشی می‌شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: بحران در سرزمین‌های اشغالی تا اندازه‌ای گسترش یافته است که در آینده‌ای نزدیک رژیم پوشالی غاصب اسرائیل از درون پوسیده و دچار فروپاشی خواهد شد.

اسرائیل غاصب از درون پوسیده و دچار فروپاشی می‌شود

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آزادی مسجدالاقصی، قبله اول مسلمین و رهایی ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیست را آرمان انکارناپذیر جهان اسلام و این روز بزرگ را نقطه وحدت و اتحاد مسلمین معرفی کردند.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس روز نمایش قدرت مسلمانان جهان و روز آزمایش بزرگ ملت‌های اسلامی است تا با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا عزم راسخ و اراده انقلابی خود را برای رهایی سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران قدس به نمایش بگذارند و تحقق این وعده را نوید دهند که در آینده‌ای نزدیک رژیم پوشالی غاصب اسرائیل از درون پوسیده و دچار فروپاشی خواهد شد و صاحبان اصلی سرزمین شریف فلسطین بار دیگر به مامن و میهن حقیقی خویش باز خواهند گشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هیچ گاه در طول تاریخ به اندازه امروز در ضعف و استیصال قرار نداشته است، بحران در سرزمین‌های اشغالی تا اندازه‌ای گسترش یافته است که سران این رژیم با استقرار دیوار حائل در سرزمین‌های اشغالی، شکست قطعی شعار و راهبرد «از نیل تا فرات» را به نمایش گذاشته و از ترس مرگ به خودکشی پناه آورده‌اند.

مقدسی بیان کرد: با ظهور نشانه‌های افول و سقوط رژیم صهیونیستی، دیگر هیچ مرز و محدوده‌ای برای آرمان آزادی قدس شریف وجود ندارد و این تفکر به برکت روز جهانی قدس و تدبیر راهبردی حضرت امام(ره) به مطالبه جامعه جهانی تبدیل شده است.

وی بیان داشت: ما با تأسی از آموزه‌های حکیمانه و والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای روشنگرانه و راهگشای مقام معظم رهبری، دفاع از مظلوم و مسلمانان را در هر منطقه‌ای از جهان که مورد ظلم قرار بگیرند، وظیفه دینی و شرعی و اخلاقی خود دانسته و در دفاع همه ‌جانبه از آرمان‌های بزرگ مسلمین به ویژه «آرمان بزرگ آزادی قدس شریف» و حمایت از  «جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی» و محور مقاومت در سوریه و لبنان و نیز حزب‌الله مقاوم لبنان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از مردم روزه‌دار و شریف استان دعوت می‌کند با راهپیمایی گسترده خود در روز جهانی قدس، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان جهان در حمایت از نیروی مقاومت اسلامی اعلام کنند.

انتهای پیام/87003/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول