اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری:

رژیم جعلی اسرائیل در ورطه نابودی است

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: رژیم جعلی اسرائیل در ورطه نابودی است.

رژیم جعلی اسرائیل در ورطه نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: بی‌تردید فلسطین پاره ‌تن پیکره واحد امت اسلامی در جهان امروز می‌باشد و واقعه شوم تشکیل رژیم نامشروع اسراییل بیش از نیم قرن است که همچون جراحتی چرکین بر قلب تپنده امت اسلام وارد آمده است و از آن خون تازه پیر و جوان و زن و مرد پیوسته می‌تراود تا آل صهیون در امنیت پوشالی خویش در اراضی اشغالی روزگاران را سپری کنند.

این اطلاعیه می‎افزاید: اما ابتکار جاودانه بزرگ احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت روح‌الله(ره) در تبیین روز قدس در آخرین جمعه رمضان المبارک، بیش از سه دهه است که چون شهابی شب شکن خواب فرزندان سامری را آشفته می‌نماید و وعده محتوم " ضربت علیهم الذله و المسکنه" مدت‌هاست که تحقق یافته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امروز هجمه‌های سیاسی، تبلیغاتی، روانی و تحریم‌های گسترده اقتصادی در مورد کانون الهام‌بخش بیداری اسلامی یعنی ایران و ایجاد پیوندهای مزورانه و زودگذر در میان سران دست نشانده کشورهای منطقه و شعله‌ور نمودن آتش سلفی گری برای شکستن اضلاع مقاومت، در واقع آخرین حربه‌های شیاطین دنیای کفر و الحاد برای ممانعت از فروپاشی نهایی رژیم عنکبوتی اسراییل است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: امروز مسلمانان بسیاری در اقصی نقاط جهان در جهاد با مزدوران و ایادی شیطان از سومالی و اردن تا میانمار از عربستان و بحرین تا افغانستان و از آذربایجان و هند تا لبنان و حتی قلب اروپا هم درد و هم رزم جریان مقاومت در فلسطین هستند و بی‌شک وحدت، بصیرت و مقاومت در پرتو توکل بر قدرت لایزال الهی مومنان را در گذر از این مرحله سرنوشت ساز تاریخی یاری خواهد کرد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی با لبیک به ندای حق‌مدارانه خمینی کبیر(ره) و به تاسی از رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در کنار دیگر اقشار غیور ملت در مراسم سرنوشت ساز روز جهانی قدس شرکت نموده و از جامعه شریف پزشکی و آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری می‌خواهد همگام با دیگر انسان‌های آزاده جهان هم صدا و هم نفس در روز قدس، عزت و صلابت امت اسلام را در چشم جهانیان به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول