اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق حماسه اقتصادی صورت گرفت

افزایش 7 درصدی گوشت و شیر تولیدی هلدینگ رضوی

مدیر عامل هلدینگ دامپروری رضوی گفت: تولید گوشت و شیر موسسه دامپروری رضوی نسبت به سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

افزایش 7 درصدی گوشت و شیر تولیدی هلدینگ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، علی‌اصغر محمدپور با اشاره به تولیدات واحدهای دامپروری تابعه این موسسه در سال 91 اظهار کرد: از 5 هزار راس دام مولد و ممتاز در واحدهای دامپروری این موسسه، روزانه بالغ بر 130 تن شیر صنعتی با کیفیت بالا تولید می‌شود.

مدیر عامل هلدینگ دامپروری رضوی تاکید کرد: علی‌رغم گرانی نهاده‌های دامی، افزایش هزینه‌های جانبی و حاشیه سود کم صنعت دامپروری، در حال حاضر بنا بر تاکید و رهنمودهای تولیت آستان قدس رضوی و با استفاده صحیح از منابع موقوفاتی، سعی کرده‌ایم در راستای افزایش راندمان و تولید شیر به نحو شایسته فعالیت کنیم.

وی افزود: بسیاری از کشاورزان به دلیل افزایش قیمت روزافزون علوفه‌های تولیدی را در انبارها نگهداری می‌کنند، که این امر موجب کاهش علوفه‌ی مورد نیاز دامدار و در نهایت افزایش قیمت‌ها می‌شود.

مدیر عامل هلدینگ دامپروری رضوی ادامه داد: هر محصولی که بتواند سلامت جامعه را تضمین کند و توجیه اقتصادی داشته باشد، تولید آن در موسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح تولید شیر امگا سه برای بیماران قلبی با نظر مشاوران تغذیه و دامپزشکی در مجتمع کنه‌بیست در حال پیگیری است که به زودی این طرح به مرحله‌ اجرا می‌رسد.

محمدپور یادآور شد: با تلاش و همکاری مدیران، کارشناسان و همکاران مجتمع‌های دامپروری تابعه این موسسه و با رعایت استانداردهای لازم، تقریباً 30 درصد شیر صنعتی، حدود هشت درصد گوشت قرمز و در حدود دو درصد گوشت سفید خراسان رضوی، توسط این موسسه تولید و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/70004/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول