اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دلیجان خبر داد

کشف 400 میلیون ریال کالای قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف 400 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 400 میلیون ریال کالای قاچاق در دلیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، حمزه امین‌نژاد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق و کنترل محورهای مواصلاتی استان، ماموران انتظامی در محور دلیجان به اصفهان به یک دستگاه کامیون مظنون و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف 20 عدد لوازم کولر و 300 عدد ظروف چینی ساخت کشور چین پس از بررسی کامیون تصریح کرد: بررسی ماموران نشان داد خودرو در شیراز بارگیری و قصد پخش اجناس قاچاق را در شهرستان قم داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: راننده فاقد هرگونه برگه مثبته گمرکی در مدارک خود بوده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

امین‌نژاد ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده را 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ماموران انتظامی مستقر در محورهای ورود و خروجی دلیجان با تلاش شبانه روزی و کنترل دقیق این راه‌های مواصلاتی اجازه تردد اتومبیل‌های حامل کالای قاچاق را در این شهرستان نخواهند داد.

انتهای پیام/87001/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول