اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رمضان و شور ورزش در قزوین

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی مختلفی در بین اقشار مختلف مردم قزوین از سوی ناحیه مقاومت بسیج قزوین برگزار شد.

رمضان و شور ورزش در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تربیت‌بدنی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در راستای ایجاد فضای شاد و همچنین به دلیل رقابت ورزشی سالم بین بسیجیان اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان کرده است.

تیم‌های متقاضی شرکت کننده در این دوره مسابقات در بخش نوجوانان 13 تیم، در رده سنی جوانان 20 تیم و در بین بزرگسالان 20 تیم ثبت‌نام کردند.

در نهایت با دعوت از سرپرستان تیم‌های شرکت کننده مراسم قرعه‌کشی این مسابقات در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در مرحله نخست بازی‌ها حریفان خود را شناخته و مسابقات هم‌زمان با نخستین روز مبارک رمضان پس از افطار در ساعت 21:30 آغاز شد و مسابقه افتتاحیه با بازی دو تیم آریا و دلاوران رسماً برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها به دلیل ازدیاد تیم‌ها و نزدیکی وقت افطار تا سحر توسط مسئولان برگزاری تصمیم گرفته شد که مسابقات رده سنی نوجوانان قبل از افطار برگزار شده و مسابقات دیگر رده‌ها نیز پس از افطار انجام شود.

به این ترتیب به دلیل تعدد تیم‌های شرکت کننده و استقبال خوب صورت گرفته از جانب بازیکنان این دوره از مسابقات پس از افطار، ساعت 21:00 با حضور بازیکنان و داوران آغاز شده و تا پاسی از شب و حدوداً تا سحر ادامه پیدا کرد.

جالب توجه آنکه به دلیل جذابیت مسابقات و شور هیجان به وجود آمده تماشاچیان و طرفداران تیم‌ها تا اتمام بازی‌ها در سالن حضور داشته و به تشویق و تماشای بازی می‌پرداختند.

دیگر حوزه‌های مرتبط با ناحیه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای ایجاد فضای ورزشی شاد و جذاب اقدام به برگزاری مسابقات داخلی کردند که از جمله آنها برگزاری مسابقات دارت، طناب کشی و تنیس رومیز بوده است.

حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) مسابقات والیبال را شکل داده و از دیگر حوزه‌های خواهران نیز برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت کرده است که تیم‌ها در پارک بانوان بازی‌های خود را دنبال کردند.

حوزه برادران حیدر کرار (ع) نیز مسابقات کبدی را بعد از افطار برگزار کرده است.

حوزه بسیج صیاد شیرازی طی ابتکاری به مناسبت میلاد امام حسن (ع) برنامه دوچرخه سواری ویژه نونهالان را برنامه‌ریزی کرده که در طی برگزاری آن حدود 60 تا 70 نفر از نونهالان بسیجی این حوزه مسیر حوزه بسیج صیاد شیرازی تا مجموعه تفریحی امامزاده باراجین را رکاب زدند.

در ادامه این برنامه ورزشی پس از برگزاری کلاس‌های فرهنگی، جوایزی به نفرات برگزیده این رقابت اهدا شد.

انتهای پیام/77008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول