اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ورزش و جوانان اسدآباد عنوان کرد

توجه بیش از حد به قهرمان‌پروری عامل بی‌توجهی به ورزش همگانی

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: توجه بیش از حد به قهرمان‌پروری موجب شده که مسئولان کشوری به ورزش همگانی بی‌توجه باشند.

توجه بیش از حد به قهرمان‌پروری عامل بی‌توجهی به ورزش همگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، کیومرث قربانی ظهر امروز در شورای ورزش همگانی شهرستان اسدآباد از فعالیت 2 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: تعداد 770 نفر از این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه یک درصد از جمعیت بانوان ورزشکار بیمه هستند، در ادامه به اثرات ورزش در جامعه پرداخت و تصریح کرد: طبق مطالعات علمی یک‌هزار و 100 خاصیت برای انسان از طریق توجه به ورزش حاصل می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد اذعان داشت: توجه بیش از حد به قهرمان‌پروری موجب شده که مسئولان کشوری به ورزش همگانی بی‌توجه باشند.

وی نگرش منفی خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در امر ورزش، کمبود فضا در برخی روستاها و کمبود اعتبارات ورزشی را از جمله مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان برشمرد.

فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه ورزش همگانی به عنوان پایه و اساس همه رشته‌های ورزشی است، اظهار داشت: باید بیش از پیش به ورزش همگانی پرداخته شود و نهادینه کردن این مهم از ادارات شهرستان شروع شود.

حمزه عبدکوند با اشاره به تشکیل شورای ورزش همگانی در شهرستان‌ها، تصریح کرد: این شورا پنج کمیته زیرمجموعه دارد که با تشکیل جلسه ماهانه به امور مختلف در راستای ترویج ورزش همگانی می‌پردازد.

وی با تأکید بر اینکه برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه باید همه دستگاه‌های دولتی پای کار آیند، خاطرنشان کرد: پرداختن به امر ورزش باید از ادارات آغاز شود و کارکنان به صورت تقویم و نظام‌مند از این مهم استقبال کنند.

فرماندار اسدآباد گفت: برای اجرای برنامه‌های ورزش همگانی باید شورای اسلامی شهر و شهرداری حمایت مالی از این ورزش داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز با اشاره به اینکه دو  سالن ورزشی در سطح شهر و یک سالن در روستای چنارعلیا توسط سپاه در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار برای تکمیل این سالن‌ها، 4 هزار متر مربع به سرانه فضاهای ورزشی افزوده خواهد شد.

فیروز محمودی با بیان اینکه رشته‌های فوتبال، والیبال و کوهنوردی در سپاه ناحیه اسدآباد فعال است، تصریح کرد: سالنی که در خیابان 15 خرداد در حال ساخت است مختص بانوان خواهد بود.

انتهای پیام/89008/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول