اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

اسرائیل حاکمیت خود را در بحران سایر کشورها می‌بیند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل هویت و تثبیت حاکمیت خود را در بحران سایر کشورها می‌بیند.

اسرائیل حاکمیت خود را در بحران سایر کشورها می‌بیند

اسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ماهیت اسرائیل به عنوان ماهیت بحران زیستی تعبیر کرد و گفت: این بحران زیستی به خصوص در رابطه با ایران و نظام جمهوری اسلامی مصداق عینی دارد به طوری که مدام موانع و استدلال‌های غیرمنطقی را برای عادی شدن روابط ایران با سایر کشورها ارائه می‌کند.

وی القاء فرضیه خطرناک بودن ایران برای منطقه و دنیا را یکی از استدلال‌های غیرمنطقی این رژیم عنوان کرد و افزود: در حالی که در صورت عادی بودن روابط ایران با سایر کشورها نه تنها این فرضیه بی‌پایه و اساس را زیرسئوال خواهد برد بلکه زمینه ثبات، پایداری و آرامش در منطقه و دنیا را به دنبال خواهد داشت.

سعیدی لابی صهیونیستی در آمریکا را یادآور شد و گفت: این لابی تصمیم‌گیر اصلی در آمریکا است و سرنوشت این کشور تابعی از تصمیمات اسرائیل است به طوری که به راحتی می‌توان حرکات نامانوس و ناهمگون را در رفتار آمریکا مشاهده کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به رفتارهای متناقض آمریکا در طی هفته‌های اخیر که مصداق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل پیش‌بینی بودن آمریکا است گفت: دلیل این رفتار متناقض نیز از آنجا ناشی می‌شود که اسرائیل به محض مشاهده رفتاری متعادل از سوی آمریکا و یا مسئولان این کشور در رابطه با ایران اقدام به اعمال رفتارهای متناقض با آن رفتار از طریق اعمال فشار به صاحب‌نظران این کشور می‌کند.

وی با اشاره به سیاست هویچ و چماق آمریکا گفت: آمریکا مطمئن باشد برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه و ایران باید مواضع کنونی خود را کنار بگذارد چرا که طی 34 سال گذشته نه تنها در این زمینه به اهداف خود نرسیده بلکه مورد مضحکه و تمسخر سایر کشورها قرار گرفته و در عین حال نفرت بسیاری از ملل را نیز با این رفتارها برای خود خریداری کرده است.

انتهای پیام/60002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول