اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

جریمه نقدی یک واحد نانوایی متخلف در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه نقدی بالغ بر 870 هزار تومانی یک واحد نانوایی متخلف به دلیل تخلف کم‌فروشی نان در رشت خبر داد.

جریمه نقدی یک واحد نانوایی متخلف در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان با اشاره به تعزیر نانوایی متخلف این شهر توسط تعزیرات حکومتی گیلان، اظهار کرد: این واحد نانوایی به اتهام کم‌فروشی در عرضه نان توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی ادامه داد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازدید از این واحد و وزن کردن چانه‌ها، تخلف کم‌فروشی نان را برای متصدی واحد گزارش دادند که موضوع در دستور کار شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رشت قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه نانوای متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد، تصریح کرد: نانوای متخلف به بالغ بر 870 هزار تومان جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی در ادامه از کشف و ضبط تعداد شش هزار و 80 نخ انواع سیگار قاچاق در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان فومن خبر داد.

قشلاقی، پرونده تخلف این واحد صنفی را در تعزیرات حکومتی در حال بررسی عنوان کرد.

وی با اشاره به قوانین تعزیر، اذعان کرد: اجرا نشدن ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع مشمول تعزیر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: مراجعه نکردن و ارائه ندادن مدارک لازم برای اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع به مراجع قانونی بدون عذر موجه و بیش از مدت سه ماه از تاریخ ترخیص کالای وارداتی با تولید محصول داخلی اقلام مشمول جزو قوانین تعزیر است.

وی نداشتن پروانه کسب واحدهای صنفی را شامل قوانین تعزیر دانست و خاطرنشان کرد: اخذ نکردن پروانه بدون عذر موجه طرف مهلت و ضوابط و مقرراتی که توسط هیئت عالی نظارت بر شورای مرکزی اصناف تعیین و اعلام می‌شود، جزو قوانین تعزیر است.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول