اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر:

دانشگاه آزاد محل معاملات سیاسی نیست

سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر گفت: دانشگاه آزاد محل معاملات سیاسی، حزبی، گروهی و جریانات وابسته نیست، بلکه فضای فرهنگی، علمی و تاثیر‌گذار نسل آینده است.

دانشگاه آزاد محل معاملات سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام عباس‌زاده صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر اظهار داشت: اکنون در کنار تمامی اساتیدی قرار دارم که دست‌پرورده آنان هستم، اساتیدی که خرد‌ورزی را سرلوحه کارم قرار دادند و انتظارم این است که بار دیگر با رهنمودهای بزرگانه خود مرا در این امر خطیر نیز یاری کنند.

وی با بیان اینکه اعتبار و جایگاه یک دانشگاه در اعتماد خانواده‌ها است، خاطرنشان کرد: دانشگاه باید الگو دهنده یک جامعه باشد نه اینکه الگوگیرنده از آن.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر یادآور شد: این امر زمانی محقق می‌شود که نظم در دانشگاه برقرار باشد و بنده معتقدم دانشگاه باید همانند دریا متحد باشد نه مانند مرداب آرام و ساکت.

عباس‌زاده گفت: از حسن اعتماد نماینده شهرستان مشگین‌شهر کمال تشکر را دارم که زمینه حضور بنده را در دانشگاه فراهم کرد و من نیز سعی خواهم کرد با همفکری تمامی دوستان دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر را بیشتر از این نیز رونق بخشیده تا بتوانم جوابگوی محبت این دوستان باشم.

این مسئول با هشدار به برخی افراد که در دانشگاه آزاد به دنبال تفرقه‌افکنی هستند، تصریح کرد: دانشگاه محل تعلیم بوده و جای بحث و معاملات سیاسی نیست.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر افزود: شاید بنده در خارج از دانشگاه و محل کار مورد حمایت برخی باشم، اما این دلیل بر این نیست که در دانشگاه آزاد نیز اینگونه باشم.

عباس‌زاده در پایان ابراز داشت: من این اطمینان خاطر را به تمامی دوستان می‌دهم که از تمامی سلایق در دانشگاه استفاده کرده و با افرادی که به نوعی دست به کار سیاسی بزنند، جدی برخورد خواهم کرد.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول