اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری صورت گرفت

برگزاری ویژه برنامه‌ «رایحه‌ عفاف» در شادگان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شادگان ویژه برنامه‌ «رایحه‌ عفاف» را در این شهرستان برگزار کرد.

برگزاری ویژه برنامه‌ «رایحه‌ عفاف» در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، مربیان کانون شادگان با همکاری اعضا و والدین آن‌ها ویژه برنامه‌ «رایحه‌ عفاف» را اجرا کردند.

صغری آلبوغبیش پیرامون برگزاری این ویژه برنامه توضیح داد: در این برنامه که در یک هفته برای بچه‌ها برگزار شد؛ معرفی کتاب فاطمه الگویی عفاف، کارگاه آموزش بستن شال و روسری و تهیه نشریه دیواری با موضوع الگوی عفاف توسط مربیان کانون و با حضور کودکان و نوجوانان انجام شد.

وی انتخاب و تشویق اعضای محجبه از طرف مربی و والدین، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مبلغ حوزه علمیه خواهران شادگان، معرفی تأثیرات مثبت حجاب و آثار مخرب بدحجابی از دیدگاه روانشناسان و تشکیل کارگاه اتود مدل‌های جدید چادر از طرف اعضای نوجوان در کارگاه نقاشی را دیگر فعالیت‌های ویژه برنامه‌ی «رایحه‌ عفاف» عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه در راستای ترویج بیشتر و بهتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و آشنایی بیشتر قشر کودک و نوجوانان با این موضوع در کانون شادگان برگزار شد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن 52 مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول