اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز:

روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم غاصب است

دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده‌اند که در آن آمده است: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام و روز مبارزه با صهیونیسم غاصب است.

روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده‌اند که در این بیانیه تاکید شده است: روز جهانی قدس روز فریاد آزادی قدس شریف، روز مطالبه حقوق پایمال شده مردم ستمدیده فلسطین و روز تجلی وحدت اسلامی و جهانی مسلمین در برابر تجاوزگری دژخیمان صهیونیستی است.

در این بیانیه همچنین آمده است: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام و روز مبارزه با صهیونیسم غاصب است. این روز، روز فریاد مظلومیت ملتی است که با اهدای خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیسم جنایتکار آمریکا و هم ‌پیمانان آن برداشت و ادعاهای دموکراسی، حقوق بشری و انسان‌ دوستانه آنان را پوچ و بی‌معنا دانست.

دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اتفاقات به وجود آمده در کشور سوریه نگاشته‌اند که تلاش گسترده آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی برای براندازی دولت مردمی سوریه و نیز اختلافات شدید در کشور مصر و حرکت نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریست خواندن حزب‌الله لبنان که نماد واقعی مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی است، ضرورت وحدت میان مسلمانان را دو چندان ساخته است.

در این بیانیه تصریح شده است: جامعه دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز‏، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان، از تمامی هم استانی‌های فهیم، آگاه و ولایتمدار استان خوزستان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس و با خلق حماسه‌ای سیاسی، ضمن اعلام حمایت همه‌ جانبه از آرمان بزرگ و مقدس آزادی قدس شریف و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، خشم، نفرت و انزجار خود را از نظام ظالمانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل فریاد زنند و پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که فرمان تاریخی امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/72010/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول